اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 21 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 10 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 21 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :
بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 21 خرداد 99 تقدیم حضور می گردد :

بازداشت سارقان سیم برق در بهشهر

فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگیری دو سارق سیم برق با 40 فقره سرقت در شهرستان بهشهر خبر داد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در منطقه "خلیل شهر" شهرستان بهشهر"، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، تقویت گشت های انتظامی و استفاده از شگرد های خاص، ماموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر موفق شدند، رد 2 سارق سیم برق را در سطح شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با شناسایی سارقان و با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را حین سرقت دستگير کردند که این افراد در تحقيقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به 40 فقره سرقت سیم برق اقرار کردند.

سردار میرزایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند از شهروندان خواست با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات انتظامی از طریق سامانه 110 ، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در برقراری نظم وامنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

 

سارق اماکن خصوصی در ساری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "ناصر علی صفر پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

صفرپور ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

نيروي انتظامي در قلب مردم از جايگاه والايي برخوردار است

 

امام جمعه شهرستان کلاردشت با اشاره به اقدام رژيم جنايتكار ايالات متحده آمريكا در تحريم ناجا، گفت: نيروي انتظامي در قلب مردم از جايگاه والايي برخوردار است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت اسلام و المسلمين "غفاري" با بیان این مطلب، گفت: اقدام رژيم جنايتكار ايالات متحده آمريكا در تحريم فرماندهان نيروي انتظامي كه همواره نقش تاثبر گذاري در امنيت كشور و سنگري مستحكم در برابر توطئه ها و نقشه هاي شيطاني عليه انقلااب اسلامي دارند، اقدامی ددمنشانه و از روی عصبانیت است .

امام جمعه شهرستان کلاردشت، افزود: باعث افتخار است كه اين نيروي خدوم در ليست تحريم هاي رژيم تروريستي آمريكا جنايتكار قرار گيرد چرا که امروزه جايگاه نيروي انتظامي در کنار سپاه پاسداران كه برخواسته از بطن انقلاب و حافظ ارزش هاي انقلاب اسلامی است بر كسي پوشيده نيست.

حجت الاسلام غفاری ضمن محكوم كردن اقدام رژيم منحوس آمريكا در تحريم فرماندهان ناجا از تلاش هاي مومنانه فرماندهان و كاركنان نيروي انتظامي در جاي جاي كشور كه سبب ايجاد آرامش و پيشگيري از وقوع ناهنجاري هاي اجتماعي ، فرهنگي و ... در جامعه شده است، قدرداني و توفيق روز افزون سربازان مخلص ولايت را از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

 

کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد صادق شاه نظری" با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط آلوده در سطح پارک ها و تفرجگاه ها ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری تمام توان و امکانات به مدت 4 روز در سطج شهرستان تنکابن به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: این طرح که با هدف برخورد با سارقان،خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان تنکابن به مرحله اجرا درآمد، 5 معتاد متجاهر، 2 قاچاقچی کالا و 10 سارق شناسایی و دستگیر شدند که متهمان به سرقت به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از توقیف 102 دستگاه خودرو و موتورسکلت متخلف و هنجار شکن را توقیف کردند.

سرهنگ شاه نظری با اشاره به اینکه این گونه طرح ها به منظور ارتقاء امنیت شهروندان است، پلیس به شدت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و درصورت مشاهده هرگونه خبر در این خصوص مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

درک متقابل و تفاهم در ازدواج

 

تفاهم در ازدواج به معنای فهم مشترک یا فهم نزدیک همسران نسبت به یک موضوع است .

معمولاً وقتی از افراد سوال می شود که برای ازدواج موفق چه مواردی مهم است یکی از موارد مهمی که از طرف اکثر افراد بیان می شود ، تفاهم است . متاسفانه در میان مردم ، اکثر تفاهم با توافق اشتباه گرفته می شود.

تفاهم یعنی فهم نزدیک به هم داشتن اما توافق یعنی تلاش برای رسیدن به فهم نزدیک به هم ، افرادی که باهم تفاهم دارند به راحتی و سهولت با هم روزگار می گذرانند اما آنها که با هم توافق کرده اند ممکن است در طول زمان به توافقات خود پایبند نباشند و از توافق خود عدول کنند .

تفاهم یعنی من و تو بدون اینکه از قبل با هم توافق کرده باشیم ، نظراتمان نزدیک به هم است اما توافق یعنی من و تو لازم است انرژی مصرف کنیم و نظراتمان را به هم نزدیک کنیم .

تفاهم بدون نیاز به صرف انرژی به دلایل مختلف از جمله پیشینه ی همانند ، از قبل در همسران وجود دارد . دلیل اصلی اینکه ذکر می شود افرادی که تفاوت زیاد سنی ، فرهنگی ، اجتماعی ، تحصیلی ، دینی و ... دارند برای ازدواج بایکدیگر مناسب نیستند.

این است که این افراد تفاهم زیادی باهم نخواهند داشت تفاوت های فرهنگی، قومی، نژادی، سنی، مذهبی، اجتماعی و تحصیلی باعث می شود که نگرش افراد به دنیا و موضوعات زندگی متفاوت باشد . وقتی که نگرشها متفاوت باشد تفاهم با مشکل روبرو خواهد شد .

مطمئناً توافق جایگاه بسیار مهمی در زندگی مشترک دارد اما آنچه در مورد انتخاب همسر مهم است ، تفاهم است برای آنکه بفهمیم با چه کسی تفاهم داریم لازم است خودمان را و خواسته های خودمان را بشناسیم و از آنجا که ازدواج حوزه ای است با متغییرهای متعدد ، وقتی همسران در مورد هر کدام از این متغیرها فهم نزدیک به هم داشته باشند، می توانیم بگوییم که در مورد آن مطلب با هم تفاهم دارند . تفاهم یک مفهوم کلی است که از تفاهم در تک تک متغییرها در ازدواج تشکیل می شود .

مهمترین متغیرها در ازدواج عبارتند از : انتظار از ازدواج، ارتباط صمیمانه با همسر، ارتباط با دیگران، حل تعارض، خانواده خود و خانواده همسر، دوستان ، پول و مسایل مالی، اهداف، باورهای مذهبی، فعالیت های لذت بخش و مورد علاقه، ارتباط جنسی، فرزند و فرزند پروری، نقش زن و مرد، رشد شخصی، بیان خواسته ها و هیجانات.

لازم است در تک تک این متغیرها بین همسران تفاهم وجود داشته باشد تا بتوانیم بگوییم که همسران با هم تفاهم دارند برای اینکه متوجه شویم که تفاهم ما با همسر آینده مان چقدر است ، لازم است که فهرست تفاهم تهیه شود .

گرداورنده: سروان خدیجه محمدی کارشناس معاونت اجتماعی شهرستان بهشهر

 

کشف 17 فقره سرقت منزل در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری سارق منزل با 17 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهم به سرقت با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، ماموران موفق شدند با همکاری پلیس آگاهی استان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم به سرقت را که قصد فروش مقادیری لوازم سرقتی منزل را به یکی از مالخران داشت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس تاکنون به 17 فقره سرقت منزل اقرار و اعتراف کرد.وی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم در پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شد .

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري سارق منزل با 10فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسین اسدی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل، تحقيقات در مورد اين موصوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي موفق به شناسائي يک نفر سارق سابقه دار در شهرستان بابلسر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر، اظهار کرد: ماموران با هماهنگي قضائي به مخفيگاه متهم اعزام و وي را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند که متهم در تحقیقات و بازجوئي هاي تخصصي پليس به 10 فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بابلسر اعتراف کرد .

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پايان از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي پليسي منزل خود را به سيستم هاي ايمني مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوكي قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوريتهاي پليسي 110 تماس حاصل کنند.

 

 

 

بازداشت عامل هتک حیثیت و تهدید در شبکه اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی متهم به هتک حیثیت و تهدید در شبکه اجتماعی خبر داد .

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر، گفت : در پی دریافت گزارش قضائی و طرح شکایت یک شهروند مبني بر اينکه فردی در شبکه اجتماعی تلگرام با ایجاد صفحه شخصی اقدام به هتک حیثیت و تهدید می کند، موضوع در دستور کار پليس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و انجام تحقیقات از شاکیه موفق شدند، متهم به هتک حیثیت و تهدید در فضای مجازی که مردی جوان و از نزدیکان شاکیه بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف کرد و انگيزه خود از این عمل ناپسند را انتقام جویی و اختلافات خانوادگي عنوان کرد.

سرهنگ جعفری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائي به افرادي كه در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اقدام به فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای شهروندان مي کنند، هشدار داد: فضای مجازی مکانی مناسب برای تسویه حساب های شخصی نیست و با افراد متخلف برابر قانون جرايم رايانه اي رفتار خواهد شد.

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار