فوق ستاره دنیای فوتبال به درآمد سالیانه یک میلیارد دلار رسید.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 05 June 2020

رونالدو اولین فوتیالیست میلیارد دنیای فوتبال لقب گرفتبه گزارش تابناک سمنان: به نقل از  نشریه فوربس، کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و بازیکن باشگاه یوونتوس ایتالیا، به تازگی از پولی که بابت تبلیغات، حضور در تیم‌های مختلف ورزشی و ... به دست می‌آورد، توانسته است دارایی خود را به یک میلیارد دلار برساند؛ بنابراین او اولین فوتبالیست در تاریخ  است که موفق شده درآمدی یک میلیارد دلاری داشته باشد.

رونالدو از ابتدای سال  ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ درآمدی حدود ۱۰۵ میلیون دلار داشته است و توانست با این ثروت پشت سر راجر فدرر تنیسور مشهور دنیا در رتبه دوم باشد، اما در میان فوتبالیست‌ها اولین بازیکنی است که به ثروت یک میلیارد دلاری رسیده است. رونالدو بعد از فلوید می‌ودر بوکسور  و تایگر وودز ستاره گلف سومین ورزشکاری است که توانسته است به درآمد سالیانه یک میلیارد دلار برسد.

 از درآمد ۱ میلیاردی رونالدو، ۶۵۰ میلیون دلار حاصل دستمزد‌های او از باشگاه‌هایی که در آن‌ها توپ می‌زده بوده است. او همچنین با ۲۲۲ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام توانست با تبلیغات بسیاری، پول‌های هنگفتی را به جیب بزند. همچنین رونالدو در ایام کرونا برای هر پست مبلغ ۴۷۰ هزار پوند دریافت کرده و نزدیک به ۱.۹ میلیون پوند درآمد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار