دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک هرمزگان با اشاره به قطعی پله برقی در سطح شهر گفت:یکی از دلایل عمده این قضیه استفاده نابه جای شهروندان است.
کد خبر: ۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 30 August 2015
به گزارش تابناک، برخی از مخاطبان گویا این هستنند که پله برقی عابر پیاده شهر بندرعباس خراب است بعد از چندین سال راه سازی و افتتاح آن هم اکنون به دست فراموشی سپرده شده اند.
 
یکی از شهروندان در این رابطه می گوید : پله های برقی در  حال حاضر حکم پله ثابت را دارد  و عابرین مجبورند برای گذر از خیابان  چند ها متر جلوتر روند تا بتواند از خیابان رد شوند.
 
شهرام  دانشجوی رشته  برق  افزود : مجبوریم در طول مسیر روزانه خود بارها از پله ها پایین و بالا بروند وقتی جویای این مسئله می شویم هیچ کس پاسخگو نمی باشد.
 
 
استفاده نابه جا و مرغوب نبودن سیستم های پله برقی
 
 
رسول دهقانی دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک هرمزگان  با اشاره به قطعی پله برقی در سطح شهر گفت:یکی از دلایل عمده این قضیه استفاده نابه جای شهروندان است.
وی تاکید داشت:با توجه به این سیستم ها از جنس خوبی برخوردار نبوده اند و چندین بار آنها را تعمیر شده اند ولی باز جوابگو نبوده است.
 
  دهقانی خاطر نشان کرد: در برنامه هایمان است که این سیستم ها کامل عوض شوند و از جنس مرغوب تری خریداری شود.
 
 
راه اندازی پله برقی ها در آخر ماه جاری
 
 پرویز سالاری عضو شورای اسلامی  با اشاره به خرابی پله برقی های در سطح استان افزود:متاسفانه در دوره شهردار قبلی پیمانکاری که در نظر گرفته شده بودند برای این تاسیسات عملکرد خود را به خوبی انجام نداده است.
 
  وی اظهار کرد: هم اکنون این موضوع در دست بررسی است و حکم پیمان کار آمده است برای رسیدگی این مشکل کنند.
سالاری خاطر نشان کرد:راه اندازه ی پله ها انشاالله دراین ماه اجرا خواهد شد و این کار را بر عهده مسئول خدمات شهری آقای رنجبر داده ایم.



شبکه راه دانای هرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار