محمد فروهر:
به گزارش تابناک سمنان: محمد فروهر معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته ۹۳ مجوز معدنی در استان صادر شده است گفت: ذخایر قطعی معدنی استان در این مدت بیش از شش میلیون تن افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۴۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 06 May 2020

۱۲ فقره پروانه بهره‌برداری در بخش معدن استان سمنان صادر شد.

وی در جلسه بررسی محدوده های معدنی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: طی یکسال گذشته 69 پروانه اکتشاف و گواهی کشف با هزینه عملیاتی بالغ بر 39میلیارد ریال در بخش معدن استان سمنان صادر شده است.

محمد فروهر تصریح کرد: ذخیره قطعی مواد معدنی این تعداد معادن بیش از 6 میلیون تن می باشد که با صدور این تعداد پروانه بهره برداری در بخش معدن ، 234هزار تن به ظرفیت استخراج مواد معدنی استان افزوده خواهد شد.

فروهر با بیان اینکه طی این مدت 24 پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن با سرمایه‌گذاری 125 میلیارد ریال در این استان صادر شده است، افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری، زمینه اشتغال 170 نفر در این استان پهناور و معدنی فراهم آمده است.

معاون امور معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه‌ استان سمنان با استخراج سالانه 23 میلیون تن انواع مواد معدنی یک استان مستعد از نظر منابع معدنی از قبیل سیلیس ، آهک ، گچ ، سولفات سدیم ، نمک ، منگنز ، آهن ، مس و غیره می باشد افزود 626 معدن در استان دارای پروانه بهره برداری می باشند که حدود 690 میلیون تن ذخیر قطعی این معادن می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار