مهدی سلامتی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه برنامه توسعه اقتصادی این استان تدوین‌شده است، گفت:بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای رفع موانع تولید در دستور کار است.
کد خبر: ۸۴۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 04 May 2020

محورهای توسعه اقتصادی استان سمنان تدوین شد/ ضرورت حمایت از ...

مهدی سلامتی صبح دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه موانع جهش تولید با هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان قابل‌رفع شدن است، اظهار داشت: برنامه توسعه اقتصادی استان تدوین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای رفع موانع تولید در دستور کار این برنامه قرار دارد.

وی اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تمام‌قد از سوی مسئولان ادامه می‌یابد، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این راستا مشارکت و همکاری مطلوبی داشته باشند.

مهدی سلامتی با تأکید بر لزوم استمرار پیگیری‌ها برای کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: هرساله در تأمین برخی از کالاها و اقلام غذایی در کشور مشکلاتی وجود دارد که باید از هم‌اکنون با انجام اقدام‌های کاربردی به این دغدغه پایان داد.

سلامتی با اشاره به اینکه کرونا و تحریم‌های اقتصادی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است، یادآور شد: با تلاش و افزایش هم‌افزایی، می‌توان از این چالش‌ها به‌سلامت عبور کرد.

وی تأکید کرد: محورهای خوبی برای توسعه اقتصادی استان سمنان تدوین‌شده است که با تلاش همگانی برای تحقق شعار سال و جهش تولید اقدام می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار