فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد؛
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: روزانه ۷ هزار ماسک در کارگاه‌های خانگی این استان برای مقابله با کرونا تولید و توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 04 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار یوسف مولایی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان البرز که با حضور  حریرچی معاون کل وزارت بهداشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها و اقدامات مختلفی در سطح استان برای همراهی و کمک به کادر درمانی و قطع زنجیره ویروس کرونا توسط سپاه تدوین و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه طرح  تدوین شده دارای چهار بخش بود، افزود: این بخش‌ها شامل پیشگیری، مقابله، تولید و توزیع اقلام مورد نیاز مبارزه با این ویروس در سطح استان بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: در راستای ضدعفونی کردن معابر و مراکز پرتردد استان، جهادگران روزانه در چند شیفت مانند هشت سال دفاع مقدس با نادیده گرفتن خود و ایثارگری برای سلامت مردم تلاش کردند.

سردار مولایی در خصوص تولید ملزومات مورد نیاز پیشگیری از ویروس کرونا، عنوان کرد: تولید ماسک در منازل، پایگاه‌های بسیج و مساجد توسط جهادگران یکی دیگر از کارهایی بود که در استان البرز با توجه به وجود کمبود آن در ابتدای شیوه این ویروس منحوس انجام شد و اکنون روزانه 7 هزار ماسک خانگی برای مقابله با کرونا در البرز تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌های وزارت بهداشت برای شناسایی هر چه بهتر بیماران، طرح غربالگری بود که در این راستا نیز جهادگران به صورت تلفنی و حضوری در کنار کادر بهداشت استان فعالیت کردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر کمک‌ها  و ارائه خدمات قرارگاه‌های محله محور با محوریت ائمه جماعات، معتمدین محل و کارشناسان بهداشت در محلات استان راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به تاکیدات  رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده متاثر از این ویروس در زمینه اقتصادی و معیشتی، گفت: در لبیک به  این فرمان رهبری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان البرز آغاز شد.

سردار مولایی خاطرنشان کرد: با کمک خیرین 5 هزار و 500 بسته غذایی در گام نخست تهیه و در آغازین روز‌های ماه مبارک رمضان توزیع شد، همچنین گام دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار