مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اشاره به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دفاتر پیشخوان دولت بر تشدید نظارت‌ها در این بخش تأکید کرد.
کد خبر: ۸۴۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 03 May 2020

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دفاتر پیشخوان گلستان/نظارت‌ها تشدید می‌شود 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اشاره به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دفاتر پیشخوان دولت بر تشدید نظارت‌ها در این بخش تأکید کرد.
محمد احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش حضور مردم در دفاتر پیشخوان دولت در روزهای اخیر اظهارداشت: شلوغی و ازدحام یکی دو روزه در هفته‌های گذشته در دفاتر پیشخوان به خاطر خرید سیمکارت برای دریافت وام‌های یک میلیون تومانی بوده که بلافاصله این وضعیت با ثبت‌نام غیرحضوری مدیریت شد.

وی گفت: در حال حاضر نیز نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشدید شده و همه این دفاتر موظف به اجرای کامل دستورالعمل‌ها هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان داشت: این طرح با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و درمان استان به اجرا درآمده است.

وی گفت: در همین راستا بازدیدهای مکرر از دفاتر پیشخوان به عمل می‌آید و موارد لازم نیز به مدیران این دفاتر تذکر داده می‎شود.

احمدی افزود: تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید به سامانه وزارت بهداشت به آدرس الکترونیکی salamat.gov.ir مراجعه و کسب و کار خود را ثبت و مجوز فعالیت دریافت کنند در غیر این صورت مجاز به فعالیت نخواهند بود.

منبع/ تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار