حسن سعدالدین:
به گزارش تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر لزوم ضرورت رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در ادارات استان گفت: حضور دوسوم کارکنان ادارات ادامه دارد.
کد خبر: ۸۴۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 25 April 2020

حسن سعدالدین پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح حضور و ارائه خدمت دوسوم کارکنان ادارات همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در ادارات استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم آموزش دهی و فرهنگ‌سازی در مناطق روستایی برای رعایت بهداشت بیان کرد: اجرای بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص رعایت نکات بهداشتی در محیط کار و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات مدنظر قرار داشته باشد.

حسن سعدالدین بابیان اینکه نیاز است تا افرادی که از ابتلاء به این بیماری بهبود پیدا کردند برای بازگشت به کار و جامعه فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد، افزود: با توجه به بازگشایی بازار و مراکز تجاری در خصوص رعایت مسائل و موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

نتیجه تصویری برای حسن سعدالدین

سعد الدین بابیان اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در اولویت نخست قرار دارد، تأکید کرد: این امر نقش مؤثری در رفع کمبودها و نواقص موجود ایفا می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان یادآور شد: پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم و مراجعین به دستگاه‌های اجرایی استان با دقت و با سرعت انجام شود.

وی بیان کرد: بازبینی و رصد موارد و مسائل بهداشتی و بخشنامه‌های ارسالی و رسیدگی به امور مراجعان و ارباب‌رجوع در دستگاه‌های اجرایی توسط دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری رصد و بازرسی می‌شود.

سعدالدین با اشاره به تهیه چک‌لیست موارد بهداشتی در ادارات استان سمنان گفت: این چک‌لیست در ۵ محور و ۴۳ بند تهیه و به‌تمامی دستگاه‌ها وادارات استان ارسال‌شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار