مدیر پارک علم و فناوری استان ایلام:
مدیر پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: به تازگی ۹ محصول دانش بنیان در حوزه سلامت در ایلام برای مقابله با کرونا رونمایی شده است.
کد خبر: ۸۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 25 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ کامران طاهر پور اظهار کرد: تلاش بسیار ارزنده‌ای از سوی شرکت‌های دانش بنیان طی سال‌های اخیر در استان صورت گرفته که به تازگی ۹ محصول دانش بنیان در حوزه سلامت در ایلام برای مقابله با کرونا رونمایی شده است.

وی افزود: این محصولات در زمینه خدماتی، تجهیزاتی و نرم افزاری است که با توجه به شروع کرونا در استان توسط شرکت‌های دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری استان تولید و رونمایی شده است.

وی تصریح کرد: طی دو ماه اخیر از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک ایلام برای تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده و ارائه خدمات به صورت آنلاین حمایت همه جانبه شده است.

طاهرپور با اشاره به تامین منابع مالی از طریق پارک علم و فناوری برای حمایت از تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های مستقر برای مقابله با کرونا، افزود: فضای استقرار برای تولید محصولات مرتبط بدون محدودیت زمانی نیز در اختیار این شرکت‌های قرار گرفته است.

مدیر پارک علم و فناوری استان ایلام با اشاره به فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در استان، گفت: ۹۵۰ نفر در این تعداد شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار