کد خبر: ۸۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 27 August 2015
وزیر کشور، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و برای انجام سفر یک روزه، وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

از شهرکرد؛  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز پنج شنبه 5 شهریور همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و برای انجام سفر یک روزه، با استقبال رسمی استاندار و جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد مرکز این استان شد.

ادای احترام به مقام والای شهدای شهرکرد، دیدار با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سفیددشت و حضور در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح های مورد بهره برداری در سفر وزیر کشور به این استان گفت: این طرح های تولیدی و صنعتی در قطب صنعتی سفید دشت شهرستان بروجن قرار دارد.

گودرز امیری با اشاره به افتتاح 175 طرح عمرانی، تولیدی و صنعتی همزمان با هفته دولت در چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس برنامه ریزی اولیه تعداد این طرح ها 169 مورد بود که 6 طرح گازی نیز به این تعداد اضافه شد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این تعداد طرح بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته امیری، بمناسبت هفته دولت عملیات اجرایی 11 طرح عمرانی در بخش های مختلف با 220 میلیارد ریال اعتبار هم در این استان آغاز می شود.

هفته اول شهریور ماه هر سال، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار