کد خبر: ۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از روابط عمومي فرمانداري اروميه ، رضا نقی‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در همایش هم‌اندیشی تعاونگران آذربایجان‌غربی که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: امسال توانسته‌ایم با وجود 93 تعاونی در سطح استان یک هزار و 507 نفر عضو جذب کرده و برای سه هزار و 204 نفر اشتغال‌زایی نماییم.

نقی‌زاده بیان کرد: 236 تعاونی مسکن مهر نیز در آذربایجان‌غربی وجود دارد که تعداد 24 هزار و 167 نفر عضو دارد و تعداد سه هزار و 16 واحد از مساکن ساخته شده از سوی آنان به متقاضیان تحویل شده است.

وی با بیان این‌که 5 هزار و 485 واحد جزو واحدهای تقسیط شده مسکن مهر هستند تصریح کرد: دو هزار و 60 مورد از مسکن های مهر امروز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

در این همایش باقر خلیلی مدیرعامل اتحادیه تعاونی دهیاری‌های آذربایجان‌غربی نیز اظهار داشت: با سازماندهی و ساماندهی شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های استان این شرکت ها از 8 تعاونی به 31 تعاونی رسیده است.

وی گفت: تاکنون موفق به ایجاد واحدهای فنی، عمومی بازرگانی و بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی شده‌ایم که با نظارت بر طرح‌های ایجاد شده در اغلب پروژه‌های مورد نظر موفقیت قابل توجهی کسب شده است.

خلیلی افزود: با راه‌اندازی سایت اتحادیه دهیاران و انتشار نشریه پیام تعاون از هفته بعد اقدامات انجام شده در این نشریه و سایت درج می‌شوند و برای اولین بار در کشور نیز اقدام به تهیه دایره المعارف بزرگ روستایی کرده‌ایم که با 18 جلد در آذربایجان‌غربی رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار