صریح و جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
کلانتری : نمی شود بخشی از استان را در نظر بگیریم و بخشی از آن را رها کنیم بلکه باید توسعه متوازن را در نظر بگیربم و مطمئنا مردم تصمیمات کارشناسی شده را می پذیرند و غیر کارشناسی را نمی پذیرند .
کد خبر: ۸۴۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 19 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نخستین نشست اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۹ گفت : اعلام سال به نام (جهش تولید) از طرف شخص اول نظام نشانه اهمیت تولید در موفقیت و توسعه کشور است.
کلانتری افزود : جهش تولید گامی فراتر از رونق تولید است انچه که رهبری فرمود ریل گذاری است برای سال 99 و ادامه در سال های بعد که این شعارهای سالانه مانند زنجیر به هم وصل هستند لذا باید برنامه ریزی های مدیران هم پیوسته باشد و نمی توان از این شاخه با آن شاخه پرید و برنامه های مجزا داشت.
وی گفت : در استان طرح هایی در بخش های مختلف داریم که فعال هستند اما با همه ظرفیت کار نمی کنند که باید این واحدها را به حداکثر ظرفیت برسانیم .
کلانتری ادامه داد : طرح هایی داریم نیمه فعال هستند که باید برای رونق این طرح ها تلاش کنیم و قرار نیست به چند طرح محدود شویم.
استاندار گفت : سد تنگ سرخ یکی از اولویت های اساسی ما است و تخصیص اعتبار آن برای ما مهم است چون با آب شرب مردم سر و کار دارد. ممکن است برخی بنشینند و تصمیم گیری هایی کنند اما برای ما اولویت هایمان مهم است.
کلانتری : نمی شود بخشی از استان را در نظر بگیریم و بخشی از آن را رها کنیم بلکه باید توسعه متوازن را در نظر بگیریم و مطمئنا مردم تصمیمات کارشناسی شده را می پذیرند و غیر کارشناسی را نمی پذیرند .
استاندار افزود : نباید مردم فکر کنند برخی طرح ها با نفوذ ، اولویت دار می شوند و اعتبار می گیرند . بنابراین باید همه مناطق استان و همه حوزه های توسعه ای را در نظر بگیریم .
حسین کلانتری در بخش دیگری از سخنانش گفت : توجه به واحدهای راکد مهم است و باید این واحدها را مسئولین مربوطه شناسایی کنند.
کلانتری افزود : جهش تولید با حرف و سخنرانی ایجاد نمی شود اگر واحد نیمه فعال را به حداکثر ظرفیت رساندیم و یا اگر بخش خصوصی را وارد طرح های توسعه ای کردیم ، آنوقت به حرف ولی فقیه عمل کرده ایم.
وی با اشاره به این نکته که معلوم نیست تاچند ماه دیگر درگیر کرونا باشیم گفت : در بسته بندی های طرح ها برای من انچه مهم است اول پروژه های مهم و حیاتی است که در توسعه و اشتغال موثر است و طرح ها باید بدون ملاحظه و کارشناسی شده تعریف شوند .
کلانتری افزود : بخش های مختلف باید اولویت های تعریف شده را بپذیرند و بدانند که این اولویت بندی ها کارشناسانه است ضمن اینکه باید مردم ببینند همه جوانب در نظر گرفته شده است.
استاندار گفت : دولت نظرش این است که پروژه هایی که همه جوانب را در توسعه در نظر گرفته اند و زمانی که به بهره برداری برسند تغییری در استان مشاهده شود و جهش دیده شود ، پیگیری و به سرانجام برسند.
کلانتری در پایان گفت : منطق در اولویت بندی باید مشخص باشد . شاخص ها باید شفاف و یکسان باشد نمی توان پروژه ای با ۱۲ درصد پیشرفت اولویت باشد اما پروژه ۲۷ درصدی نباشد مگر اینکه شاخص های تعریف شده یکسان و مشخص باشد و در بررسی هر کارشناسی این موضوع تایید شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
چه عجب یک نفر حرف حساب زد ...اگر 40 سال به این موضوع توجه کرده بودند تمام ثروت این مملکت را خرج فقط تهران نکرده بودند ...در هر شهرستانی وزارتخانه مربوطه را برده بودند ..کارنجات را به جای اینکه در تهران مستقر کنند در هر شهرستانی مستقر می کردند ..مثل نفت در ابادان ..جهاد در شهرستانهای جنوب خراسان وووووووالان نه وضع این جوری بود نه شهرسانها از بیکاری به تهران هجوم می اوردند ..الان تمام هزینهها یایران را تهران می بلعد...یک شهر شلوغ ..الوده ...دزدان ان زیاد ..کلانشان ان زیاد ....دلالان ان زیاد ...ووووووووووووووووووووووووهرچه بکویم کم کفتم..انچه ایران می کشد از دست تهرانی ههاست که به خاطر طوع و زندگی کردنم در تهران باید جور انرا شهرستانی هها بکشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار