حجت‌الاسلام محمد بارانی بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر گفت: هم‌زمان با آغاز رزمایش مواسات، هشت هزار بسته معیشتی بین مردم آسیب‌پذیر شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 19 April 2020

امام جمعه مهديشهر: هدف دشمنان در جنگ نرم فكر و روان جوانان است - ایرنا

امام‌جمعه مهدی‌شهر صبح یکشنبه در آئین آغاز رزمایش مواسات مهدی‌شهر به میزبانی دفتر امام‌جمعه این شهر ضمن بیان اینکه هم‌زمان با آغاز این رزمایش هشت هزار بسته معیشتی، ۳۵ رأس گوسفند و دو رأس گاو بین اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد.

وی بابیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی و ترویج این رزمایش بین آحاد مردم‌دارند، تصریح کرد: پویش رسانه‌ای رزمایش مواسات در مهدی‌شهر راه‌اندازی و آغاز به کارکرده است.

حجت‌الاسلام محمد بارانی ارزش ریالی این بسته‌ها را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: رزمایش مواسات باهدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر در بحران ویروس کرونا به‌صورت ملی در حال اجرا است.

بارانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها همواره در عرصه‌های مختلف با انعکاس خبر زمینه رشد و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند، خاطرنشان کرد: کمیته نظارت و هماهنگی، فضای مجازی و رسانه‌ای، یاوران احسان و فرهنگی ازجمله کمیته‌هایی هستند که در قرارگاه مواسات فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها هم‌زمان با شیوع کرونا تصاویر، گزارش‌ها و خبرهای متعددی از همدلی و همراهی مردم برای عبور از این شرایط بحرانی ثبت کردند، گفت: رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مؤمنانه را به نمایش درآورند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار