نادر مالکی:
به گزارش تابناک سمنان: نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان از راه‌اندازی پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل اطلاعات و آمار این پایگاه اقدام کنند.
کد خبر: ۸۴۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 18 April 2020

سند آمایش سرزمین استان سمنان ۲ هفته آینده در سطح ملی مطرح می‌شود ...

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پایگاه جامع آمار و اطلاعات راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها باید برای رفع نواقص و بارگذاری اطلاعات و آمارهای موردنیاز این پایگاه در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح باهدف توسعه صادرات محصولات نهایی معدنی اجرا می‌شود، تصریح کرد: هفت برنامه از هشت برنامه اولویت‌دار توسعه استان در سال گذشته مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و برنامه‌های عملیاتی مناسب برای این اولویت‌ها تدوین شد.

نادر مالکی با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی در خصوص اکتشاف و توجه به زنجیره تولید مواد معدنی برای مصارف داخلی و صادرات به‌صورت ویژه موردتوجه این ستاد قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل مطالعات اکتشاف مقدماتی و توسعه زیرساخت‌های معدنی در پهنه استان در دستور کار قرار دارد.

مالکی بابیان اینکه بررسی و تصویب پروژه «اقتصاد مقاومتی، جهش تولید» پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی استان در این جلسه انجام شد، تأکید کرد: این پروژه در راستای تحقق شعار سال و ارائه و تصویب تقویم نمایشگاهی تخصصی و تجاری استان در دستور کار جلسه امروز قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار