مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با اشاره به وضعیت معیشتی خبرنگاران حق التحریری و نیروهای حق الزحمه ای رسانه گفت: همگی وظیفه داریم در زمینه ی مواسات، همدلی و کمک مومنانه، فکری برای رفع مشکل این عزیزان کنیم.
کد خبر: ۸۳۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 15 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار احسان ربیعی ضمن بر شمردن نقش غیر قابل انکار اصحاب رسانه در کنار کادر درمانی، گروه های مردمی و جهادی و سازمان ها،خواستار حمایت همه جانبه از این قشر تاثیر گذار شد.
وی با تاکید بر نقش رسانه ها و خبرنگاران در آگاهی بخشی و آرامش فضای جامعه در زمان شیوع بیماری کرونا، یادآورشد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در زمینه عدم چاپ مکتوب نشریات و روزنامه ها و نیز محدود شدن اخبار این روزها به حوزه های درمانی و فعالیت های گروه های جهادی، تخصیص یارانه حمایتی و بسته های معیشتی به قشر رسانه ای جامعه امری ضروری است.
وی ادامه داد:گروه کمی از اصحاب رسانه حقوق ثابت ماهانه دارند و مانند سایر کارمندان دغدغه تامین معیشت ماهانه خود را ندارند، اما گروه بزرگ تری از این عزیزان که خبرنگاران حق التحریری و نیروهای حق الزحمه ای هستند، از این ماجرا آسیب می بینند، بنابراین همگی وظیفه داریم در زمینه همدلی، مواسات و کمک مومنانه، فکری برای رفع مشکل این عزیزان کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار