مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان سهمیه آرد یارانه‌ای نانوایی‌های متخلف استان قطع می‌شود.
کد خبر: ۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان‌رضوی، علی رسولیان در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان با بیان اینکه تعدادی از نانوایی‌ها با اقدام به ترکیب افزودنی‌های غیرمجاز خوراکی از جمله جوش شیرین به نان، از کیفیت مطلوب این ماده غذایی مهم می‌کاهند، اظهار داشت: در همین راستا علاوه بر اقدامات قضایی علیه متخلفان، برخوردهای قانونی لازم در جهت کاهش و قطع سهمیه آرد یارانه‌ای این واحدها صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه با ثبت نخستین و دومین تخلف به ترتیب 30 و 50 درصد سهمیه آرد یارانه‌ای نانوایی‌های مذکور قطع خواهد شد، افزود: پس از دومین مرتبه، نانوایی متخلف برای اتخاذ تصمیمات قانونی لازم به دبیرخانه کارگروه معرفی شده و با صلاحدید اعضا تمام سهمیه آردش حذف می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون توسط بازرسان ویژه، از 14 هزار و 219 واحد نانوایی در سطح مشهد بازدید به عمل آمده و هزار و 415 مورد پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

رسولیان تلاش برای اتخاد تصمیمات لازم با هدف ارتقای کیفیت نان را از وظایف اصلی کارگروه گندم، آرد و نان استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با تحقق این مهم زمینه ارتقا سلامت و استفاده از نان مرغوب در سبد غذایی خانواده ها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار