سرپرست کمیته امداداستان مرکزی خبر داد:
سرپرست کمیته امداداستان مرکزی گفت:یکی از خیران شهرستان اراک ۶۰۰ سبد کالا شامل مواد غذایی و شوینده به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی اهداء کرد.
کد خبر: ۸۳۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 12 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی ،عدالت بهرامی ، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانات خود به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده در دوران کرونا افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان مبنی بر لزوم تشکیل یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه در ماه مبارک رمضان، کمیته امداد رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا را آغاز کرد.

وی حضور حداکثری خیران و نیکوکاران را در این رزمایش از اهداف کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم.

وی از اهدای ۶۰۰ سبد کالا همزمان با آغاز این رزمایش در استان مرکزی توسط یکی از خیران خبر داد و اظهارکرد: یکی از خیران شهرستان اراک ۶۰۰ سبد کالا شامل مواد غذایی و شوینده به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی اهداء کرد.

وی در ادامه افزود: اهدای ۴۵۰ کیلوگرم مواد پروتئینی (مرغ) به ارزش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اهدای هزار عدد ماسک و ۲۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده به ارزش سه میلیون تومان توسط خیران اراکی از دیگر کمک‌های اهدایی در آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» بوده است.

بهرامی در پایان ضمن تشکر از همدلی خیران و مردم نوع دوست استان در کمک به نیازمندان گفت: مردم نیک اندیش استان مرکزی می توانند با ارسال عدد ۱به سرشماره ۸۸۷۷ وانتخاب استان مرکزی ، از طریق شماره کد#۰۸۶*۸۸۷۷* ، از طریق شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ ،پایگاه emdad.ir ویا نصب اپلیکیشن سکه صدقات ،کمک‌ها ونذورات خود را به صورت غیر حضوری واریز ودر کمک به اقشار نیازمند سهیم شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار