داراب‌پورگفت: تمامی صنوف به غیر از آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، کافی شاپ‌ها، تالار‌ها و رستوران ها، مراکز عرضه دخانیات و کافی نت‌ها می‌توانند فعالیت خود را از امروز آغاز کنند.
کد خبر: ۸۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 11 April 2020
دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان از آغاز به کار صنوف کم خطر در همدان خبر داد و گفت: در استان همدان بیش از ۳۰۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت قانون فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب شده بود که از امروز فک پلمب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، داراب‌پور با بیان اینکه در استان همدان بیش از ۳۰۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت قانون فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب شده است، اظهار کرد: در استان همدان بیش از ۳۰۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده بود که از امروز فک پلمب می‌شوند به شرطی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تمامی صنوف به غیر از آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، کافی شاپ‌ها، تالار‌ها و رستوران ها، مراکز عرضه دخانیات و کافی نت‌ها می‌توانند فعالیت خود را از امروز آغاز کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان اصناف هر روز از واحد‌های صنفی بازرسی می‌کنند، یادآور شد: مراکز خرید و پاساژ‌ها به شریط رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند و در صورتی که رعایت نشود، بلافاصله پلمب می‌شوند.

داراب پور با اشاره به اپلیکشن خرید غیرحضوری، خاطرنشان کرد: برای واحد‌های صنفی که به صورت حضوری فروش ندارند، اپلیکشن امیران طراحی شده تا بتوانند کالا و خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری به مردم ارائه دهند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان خاطرنشان کرد: این اپلیکشن ظرفیت ثبت ۱۶ هزار واحد صنفی را دارد و صنوف می‌توانند اطلاعات خود را در این اپلیکشن ثبت کنند.

وی افزود: این اپلیکشن بیشتر برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و فست‌فود‌هایی است که غذای بیرون‌بر دارند، درنظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار