برای افتتاح پروژه‌های اردبیل
‌طرح‌ها و پروژه‌های اردبیل با حضور وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی افتتاح و جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 26 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس ، در این سفر که از فردا صبح بعد از استقبال رسمی از فرودگاه اردبیل انجام می‌شود، علی ربیعی قرار است با بازدید از چند واحد تولیدی، صنعتی و افتتاح چند پروژه اشتغالزا در مرکز استان در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال استان که در استانداری اردبیل برگزار می‌شود، شرکت کرده و حضور پیدا کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با کارگران، مدیران و تعاون‌گران در سفر خود به استان اردبیل نشستی صمیمی دارد که عصر فردا در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار می‌شود.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی که برای ارائه گزارش از عملکرد دو ساله دولت به مردم استان در نشست‌های مطبوعاتی نیز حضور پیدا می‌کند، روز جمعه قبل از ظهر برنامه بازدید از مدرسه فوتبال در مجموعه ورزشی کارگران اردبیل را دارد و پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل نیز گزارشی مفصل از عملکرد دو ساله دولت را ارائه می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از برخی پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا و افتتاحی نیز در گرامیداشت هفته دولت بازدید کرده و آنها را در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رساند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار