ایرج رئیسیان:
به گزارش تابناک سمنان: ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اینکه مقابله با کرونا در اولویت نخست است، گفت: ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان‌های استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 18 March 2020

Image result for ایرج رئیسیان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مقابله با این ویروس منحوس به‌عنوان یک دغدغه عمومی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در روزهای گذشته با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به بیمارستان‌های علوم پزشکی استان سمنان تخصیص یافت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، تمامی مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس باید در استان‌ها در گام اجرایی قرار گیرد و در استان‌ها از تصمیم‌های مغایر خودداری کنند.

ایرج رئیسیان بابیان اینکه تعطیلی اصناف بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس است، تصریح کرد: در اجرای این طرح باید استان‌ها به‌صورت یکپارچه عمل کنند تا گامی اساسی برای شکست کرونا در سطح کشور برداشته شود.

رئیسیان با تأکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی و اقناع‌سازی مردم برای در خانه ماندن به‌طور جد در دستور کار قرار گیرد، یادآور شد: ماندن در خانه لازمه شکست کرونا است و مردم باید به این نکته مهم توجه داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار