حجت‌الاسلام علیرضا امینی :
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علیرضا امینی امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی در شاهرود جمع‌آوری‌شده است، گفت: این مبلغ برای سلامت مردم شهرستان هزینه می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 16 March 2020

Image result for حجت الاسلام علیرضا امینی امام جمعه شاهرود

امام‌جمعه شاهرود ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی کانون بسیج شاهرود ضمن بیان اینکه ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان راه‌اندازی شد، اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی مردمی در این ستاد جمع‌آوری‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی کامل با ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: فعالیت این ستاد موازی با بخش اجرایی نیست و فرماندهی این جریان بر عهده شبکه بهداشت و درمان است.

حجت‌الاسلام علیرضا امینی بابیان اینکه این مبلغ در راستای تأمین اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده هزینه می‌شود، افزود: کمیته‌های مختلفی در بخش‌های فضای مجازی، روابط عمومی، فرهنگی، آموزشی، جذب کمک‌های خیران و غیره در این ستاد فعالیت می‌کنند.

امینی بابیان اینکه ماسک‌های تولیدی کارگاه‌های خانگی بر اساس استانداردهای اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت تولید می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۵۵۹۹۷۸۶ شماره کارت کمیته مردمی برای دریافت وجوه خیران و کمک‌های نقدی مردم برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و مواد اولیه برای تولید اقلام بهداشتی است.

امام‌جمعه شاهرود با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و آموزش مردم برای راهکارهای مقابله‌ای و جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا بیان کرد: مردم باید در خانه بمانند چراکه قرنطینه خانگی بهترین راهکار برای شکست حلقه ارتباطی بین مردم است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه خیران می‌توانند مواد اولیه استاندارد مثل الکل، کش، پارچه استاندارد برای دوخت ماسک و غیره تهیه کنند، بیان کرد: مالکان نیز با درک درست شرایط موجود نسبت به ارائه تخفیف‌های ویژه به مستأجران و یا بخشش بدهی‌ها در دو ماه اسفند و فروردین‌ماه اقدام کنند تا در این کار خیر شریک باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار