معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه از تولید به مصرف و خرید اینترنتی بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و الکل در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 16 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست هماهنگی و ایجاد راه اندازی این سامانه اظهار داشت: با همکاری استانداری، جهاد دانشگاهی، یک شرکت دانش بنیان، اداره پست، صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام این سامانه بزودی راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: استاندار ایلام قول تامین اعتبار خرید سامانه را داده است و پس از هماهنگی با واحدهای تولیدی برای تامین الکل و دستکش این سامانه راه اندازی می شود و شهروندان بدون مراجعه حضوری می توانند هر چهارده روز یکبار پک بهداشتی برای خود سفارش دهند.

نعمتی گفت: با راه اندازی این سامانه از تراکم جمعیتی و همچنین حضور مردم برای تامین اقلام بهداشتی در اماکن پر خطر نظیر داروخانه ها کاسته می شود.

وی اظهار داشت: شرکت دانش بنیان به تولید ماسک های استاندارد و بهداشتی اقدام و جهاد دانشگاهی نیز با خرید و دپو الکل و دستکش و تهیه بسته اقدام می کند و از طریق اداره پست شرکت های توزیع و اسنپ، کالاها به دست افراد می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی در همه این مراحل نظارت دارد و همچنین ممکن است سایر کالاها نیز به همین طریق تامین شوند.

نعمتی گفت: اکنون در استانهای قزوین و سمنان این سامانه در حال راه اندازی است و نقش بسیار مهمی در حذف تراکم جمعیتی و مراجعه غیر ضروری مردم برای تهیه وسایل بهداشتی دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار