مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان گفت: معابر و اماکن عمومی روستاهای استان تاکنون دست کم دو بار گند زدایی شده اند .
کد خبر: ۸۳۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 12 March 2020

اماکن عمومی روستاهای گیلان گندزدایی شدند

 

یاور پیر اعلایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه گندزدایی روستاها به طور مستمر انجام می شود، تصریح کرد: همچنین  روزانه مکاتباتی را با فرمانداری ها داریم و نکاتی  ایمنی که از سوی  وزارت کشور  ابلاغ می شود و بروشورهای آموزشی را  با گروههای مرجع دهیاران و شوراهای اسلامی هماهنگ می کنیم.

وی ادامه داد:  به منظور انتقال سرفصل های آموزشی ارائه شده از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها به دهیاران ، موضوع کاهش تردد و تجمع مورد توجه قرار گرفته و تمام مطالب در فضای مجازی برای آنها به اشتراک گذاشته می شود.

وی  با قدردانی از دهیاران  و شوراهای اسلامی که همواره در تمامی صحنه هاو اجرای برنامه ها یاریگر دولت هستند ، تصریح کرد:  همچنین منازل بانوانی از روستاها نیز  ضد عفونی های لازم شده  و ماسک بهداشتی تهیه و در اختیار روستاییان قرار داده می شود .

پیر اعلایی اضافه کرد: برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا همچنین از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی دستکش و مواد ضدعفونی کننده تهیه و  بین روستاییان توزیع می شود ؛ ضمن آنکه از طرق مختلف همچون نصب پلاکارد و پارچه با موضوع توصیه ها و تذکرات در معابرعمومی و توزیع بروشور موارد لازم بهداشتی به مردم اطلاع رسانی می شود .

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان خاطر نشان کرد: تا کنون افزون بر ۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده  از سوی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در اختیار روستاها قرار  گرفته  است.

گیلان با جمعیت بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ، افزون بر دو هزار و ۵۰۰ روستا دارد که حدود  ۴۰ درصد جمعیت استان در روستاها سکونت دارند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار