رحمانیان از مثبت بودن نمونه آزمایشگاهی هفتمین بیمار مشکوک به کرونا در جهرم خبر داد و گفت: در شرح حال این بیمار، سابقه مسافرت در روزهای گذشته گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 11 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» گفت: امروز و پس از دریافت نتیجه نمونه های ارسالی، یک مرد 37 ساله جهرمی به عنوان هفتمین بیمار مبتلا به کرونا در جهرم تایید و به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در شرح حال این بیمار، سابقه مسافرت در روزهای گذشته گزارش شده است، افزود: با توجه به شیوع بیماری در کشور، از همشهریان می خواهیم از مسافرت به شهرهای دیگر به شدت پرهیز کرده و اگر در روزهای گذشته سابقه سفر دارند، حتما با همکاران ما در معاونت بهداشت تماس بگیرند و راهکارهای لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است افراد بسیاری حتی بدون اینکه خودشان بدانند ناقل ویروس باشند، بیان کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال این بیماری ماندن در خانه است.

رحمانیان با اشاره به اینکه با ماندن در خانه از انتقال ویروس به کسانی که مستعد دریافت بیماری هستند جلوگیری کنید، گفت: روزهای پیش رو روزهای حساسی به شمار آمده و باید با توجه به هشدارها کاری کنیم تا افزایش تدریجی مبتلایان به افزایش تصاعدی تبدیل نشود.

پایان پیام/691

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار