کریم زاده:
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت : 325طرح عمرانی ، اقتصادی و تولیدی کشاورزی با اعتباری بالغ بر 587 میلیارد و 515 میلیون ریال، همزمان با گرامیداشت هفته دولت آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۸۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 25 August 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی اسمعیل کریم زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزارشهید هفته دولت بیان کرد : این طرحها 291 طرح در زیر بخش آب و خاک ، 13 طرح دربخش تولیدات دامی ،7 طرح دربخش تولیدات گیاهی ،4 طرح دربخش صنایع کشاورزی ، 3 طرح دربخش منابع طبیعی و 3 طرح مربوط به شبکه تعاون روستائی و یک طرح در بخش شیلات را شامل می شود.

کریم زاده با اشاره به جزئیات طرحهای قابل افتتاح در هفته دولت اظهارکرد : اجرای آبیاری تحت فشار، انتقال آب با لوله ، پوشش بتنی کانال ، ایستگاه پمپاژ آب و بوجاری ، میوه خشک کن ، پرورش ماهیان گرمابی ، پرورش بوقلمون ، گلخانه ،مرغداری گوشتی ،پرورش قارچ خوراکی ،سردخانه بالای صفر ، گاوداری شیری ،گوساله پرواری و ذرت خشک کنی، از جمله این طرحها است.

وی افزود : با بهره برداری ازاین طرحها برای تعداد 1148 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود و تعداد 4108 خانوار روستایی و عشایری از عواید افتتاح این طرحها بهره مند خواهند شد.

کریم زاده ادامه داد : بیشتر این طرحها مربوط به طرحهای آب و خاک با تعداد 291 پروژه می باشد که با بهره برداری از این طرحها ،حدود یک هزار و 712 هکتار از اراضی کشاورزی خرده مالکی کشاورزی در سطح استان به سیستم آبیاری تحت فشار تجهیز می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه های هفته دولت امسال با محوریت شعار سال باتکیه بر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تعریف شده و این شعار باید در راستای تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه ، در تمامی برنامه ها و مولفه های اطلاع رسانی ازعملکرد سازمان جهاد کشاورزی نمود داشته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه محمد دیبایی سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت ، تعداد 15 عنوان برنامه برای اجرا در هفته دولت تدوین و پیشنهاد شده است که در ستاد اجرائی خواهند شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی استان ، برگزاری برنامه های مختلف از جمله افتتاح پروژه های عمرانی ، اقتصادی و تولیدی در بخش کشاورزی ،برگزاری دیدار مردمی رئیس سازمان ، نشست خبری ریاست سازمان با اصحاب رسانه، غبارروبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و دیدار نمایندگان تشکلها و کشاورزان و کارمندان نمونه بخش کشاورزی با استاندار و تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه استان،حضور ریاست سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها درخطبه های نماز جمعه در سراسر استان را از جمله برنامه های مهم اجرایی سازمان در هفته دولت عنوان کرد.

دیبایی ، همچنین ارائه خدمات رایگان دامپزشکی و خدمات کشاورزی توسط شرکتهای فنی و مشاوره ای در مناطق محروم روستایی و عشایری ، حضور معاونین و مدیران سازمان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و اجرای مسابقات ورزشی بین کارکنان را نیز از دیگر برنامه های اجرایی سازمان ذکر کرد که همزمان با هفته دولت انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار