مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان با اشاره به وجود کالا‌های اساسی در انبارها، گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین این کالا‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۸۳۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 10 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت:  براساس گزارش‌های ارائه شده از موجودی انبار‌های شهرستان‌ها، هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در آستانه نوروز ۹۹ در استان سمنان نیست.

او افزود: هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ، برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز وجود ندارد و سایر مایحتاج مردم نیز در انبار‌ها به اندازه کافی وجود دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: حدود ۱۲ تن شکر، ۱۲ تن برنج هندی و ۱۷ تن برنج پاکستانی در اسفند ماه به بازار شهر سمنان تزریق شد و در دیگر شهرستان‌های استان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

برهانی با اشاره به افزایش عرضه کالا‌های اساسی به بازار سمنان، تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر لازم، تزریق این کالا‌ها به منظور تعادل بخشی به قیمت‌ها بیشتر از تقاضای بازار است.

او  تاکید کرد: قیمت گوشت مرغ و میوه و تره بار در بازار هشت شهرستان استان سمنان روز‌های آتی روند کاهشی دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی دقیق به مردم از موجودی کالا‌های راهبردی این استان در تامین شدن کالا‌های اساسی اطمینان خاطر برای جامعه ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار