قائم مقام نساجی: جعفری قبل از فسخ قراردادش از ما چک گرفت .
کد خبر: ۸۲۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 04 March 2020

قائم مقام باشگاه نساجی می گوید حسن جعفری چند روز قبل از فسخ قراردادش از باشگاه یک چک به عنوان مبلغ قراردادش دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن جعفری و میلاد سرلک، دو بازیکن پیشین نساجی در نیم فصل اول با فسخ یک طرفه قراردادشان از این تیم جدا شده و به تیم شهر خودرو پیوستند. باشگاه نساجی اما بنا بر اسناد خود از این دو نفر و هم‌چنین باشگاه شهر خودرو شکایت کرد و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون نیز به نفع نساجی رای داد و شهر خودرو، جعفری و سرلک را محروم کرد. جعفری در مصاحبه‌ای گفت که باشگاه نساجی شماره حساب او را داشته اما پولی برایش واریز نشده و او می‌توانسته به دلیل نگرفتن مطالباتش از این باشگاه جدا شود.

ایزد سیف الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات جعفری گفت: من در مورد رای و رضایت دادن هیچ صحبتی ندارم و این‌ها در اختیار مالک و مدیرعامل باشگاه است. اما درباره صحبت‌های آقای جعفری باید بگویم که او در مصاحبه‌اش گفت که ما شماره حساب او را داشتیم. آقای جعفری ۱۰ روز قبل از فسخ کردن، از ما چک گرفت و اثر انگشت هم زد. همه بازیکنانی که مبالغ آن‌چنانی می‌گیرند درخواست می‌کنند که به دلیل مشکلات مالیاتی پول به حساب‌شان واریز نشود چون بلوکه می‌شود. چرا همان روز که چک را گرفت اثر انگشت داد و نگفت که پول را به حسابم بریزید؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار