علیرضا آشناگر خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اشاره به توانمندی‌های تولیدی شرق استان در زمینه‌های مختلف و ضرورت توسعه صادرات، گفت: ایجاد بندر خشک ظرفیت‌های فرودگاه بین‌المللی شاهرود را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۸۲۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۴ 11 February 2020

Image result for فرودگاه بین المللی شاهرود

استاندار سمنان شامگاه دوشنبه در جمع اعضای کمیته مردمی فرودگاه بین‌المللی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات این فرودگاه، با بیان اینکه مردم شاهرود با کمک خیرین و اعضای کمیته مردمی فرودگاه کار بزرگ و ماندگاری را صورت داده‌اند، بیان کرد: باید این ظرفیت ویژه در شاهرود را تقویت کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان دارای دو فرودگاه است که با هم می‌توانند ظرفیتی مناسب برای توسعه و پیشرفت استان باشند، تاکید داشت: لزوم فعالیت و رونق بیشتر فرودگاه شاهرود و سمنان مورد تاکید است.

علیرضا آشناگر با بیان اینکه شرق استان سمنان توانمندی‌های بسیاری دارد، افزود: می‌توان با ایجاد بندر خشک و انجام امور تجاری و اقتصادی، فعالیت‌ها و البته کارکردهای فرودگاه بین‌المللی شاهرود را رونق بیشتری داد.

آشناگر با اشاره به توسعه متوازن زیر ساخت‌های استان، گفت: هر مساعدتی که در ارتباط با فرودگاه سمنان انجام شده در شاهرود نیز به انجام می‌رسد.

وی همچنین با بیان اینکه شاهرود دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار گسترده و فراوانی است، ابراز کرد: درخواست‌های کمیته مردمی فرودگاه را شنیدیم و معتقد هستیم که بسیاری از آنان قابل حل هستند لذا مجموعه مدیریتی استان آمادگی لازم برای مساعدت به توسعه شهرستان شاهرود را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار