استاندار ایلام؛
استاندار ایلام در ادامه خواستار توجه بیشتر به امور فرهنگی از طرف مسئولان استان شد و گفت: اعتبارات حوزه علمیه خواهران باید در سال ۹۹ حداقل به میزان ۵۰ درصد تخصیص یابد تا روند احداث و تجهیز حوزه‌های علمیه شهرستان‌های ایلام، مهران، دهلران و سرابله تسریع یابد.
کد خبر: ۸۲۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 09 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به این مطلب که این رویه استان را در مسیر توسعه از جمله در حوزه فرهنگی قرار داده است، تصریح نمود: یک نمونه از آن می‌توان به ساخت زائر سرای ایلامیان در مشهد اشاره کرد که امروز بعد از دو سال سفت کاری این پروژه مهم تمام شده است.

وی از کمک و مشارکت حوزه علمیه در امور مختلف تشکر کرد و گفت: همه دستگاه‌ها از علم و آگاهی حوزه‌های علمیه از جمله حوزه خواهران طلبه در امور فرهنگی و دینی و مشارکت خوب آنان در اربعین واقف هستند و اما در حوزه تبلیغی نیازمند تحرک بیشتری هستیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مهم که برای توسعه راهی جز استفاده از ظرفیت و توان کل جامعه نداریم، اضافه کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و در استان نسبت به این مهم در حوزه مدیریتی توجه شده است.

وی در ادامه هم افزایی ایجاد شده در استان را نتیجه همدلی عنوان کرد و گفت: امروز در استان شاهد سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی ظرف یکسال و نرخ بیکاری ۸.۱ درصدی در پائیز امسال هستیم و اگرچه این آمار با واقعیت بیکاری در استان فاصله دارد اما این روش محاسبه نرخ بیکاری برای تمام کشور یکسان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار