شعبه رسیدگی کننده با توجه به محرز شدن سوءنیت و تخلف مالک ،حکم به ضبط لندکروز مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۱۴ میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.
کد خبر: ۸۱۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 02 February 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت:مامورین انتظامی شهرستان شیراز، یکدستگاه خودروی تویوتا لندکروز را که با پلاک گذر موقت در سطح شهر در حال تردد بود متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بررسی مدارک مربوط به خودرو، مامورین متوجه شدند که این خودرو مجوز تردد در کشور را نداشته که برای پیگیری‌های بیشتر، خودرو توقیف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مبشری از احضار صاحب خودروی مکشوفه به تعزیرات خبر داد و افزود:در تحقیقات انجام شده در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان مشخص شد که با گذشت مدت زیادی از پایان مجوز تردد، صاحب آن اقدام به تمدید مجوز و نکرده و عوارض و گمرکی آن را نیز پرداخت نکرده و تردد این خودرو در کشور غیر قانونی بوده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده با توجه به محرز شدن سوءنیت و تخلف این فرد، حکم به ضبط لندکروز مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۱۴ میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار