رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی؛
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی صبح امروزبه مناسبت گرامیداشت دهه فجر از افتتاح سینما ایران ارومیه در ۱۵ بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 30 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی احد هوشمند قره باغ  در این خصوص گفت: حوزه هنری آذربایجان غربی بعد ازچهار ماه فعالیت شبانه‌روزی بازسازی سینما ایران ارومیه را به اتمام رسانده و این سینما را همزمان با آغاز اکران آثار برتر «سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر»  با حضور مسئولان و هنرمندان کشور و استان طی مراسمی ویژه افتتاح می‌کند.

 هوشمند قره باغ افزود : در این طرح بخش‌های مختلف « سینما ایران ارومیه»  از جمله صندلی ها ، سیستم های صوتی و تصویری، کف سالن سینما و راهروها، دیواره ها ، پرده اکران و سرویس‌های بهداشتی سینما با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بازسازی و سالن ویژه اکران سینما ایران ارومیه ( vip)  به این مجموعه اضافه شده است .

 رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : همزمان با افتتاح سینما ایران ارومیه کلنگ باز سازی سینما آزادی ارومیه را هم بر دیوارهای فرسوده این سینما زده و این سینما را با هشت سالن به یک پردیس سینمایی مجهز تبدیل کرده و طی سال آینده در اختیار علاقمندان سینما قرار می‌دهیم.

 

 باز سازی سینما ایران ارومیه از شهریور ماه سال جاری به همت موسسه بهمن سبز و سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری آغاز شد که در همین راستا همزمان با دهه فجر سینما ایران ارومیه بعد از گذشت قریب ۳۰ سال از باز سازی اولیه خود در قالب جدید و پیشرفته خدمات سینمایی خود را آغاز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار