رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح 22 طرح صنعتی و معدنی در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک، خلیل قاسمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 22 طرح صنعتی معدنی با اعتباری افزون بر 126 هزار و 175 میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که این میزان طرح، اشتغال قریب به 200 نفر را به‌دنبال دارد.
 
وی تصریح کرد: تولید قطعات بتنی، دو کارخانه محصولات نفتی (قیر)، معادن شن و ماسه و سایر طرح‌های تولیدی از جمله طرح‌های هفته دولت هستند که توسط بخش خصوصی اجرایی شده‌اند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به روند حمایت از صنعتگران و معدن‌کاران استان، از توجه جدی کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری و تولید در استان خبر داد و گفت: این کارگروه تا کنون 12جلسه کمیته کارشناسی و پنج جلسه اصلی داشته که طی آن با 121 مصوبه کمیته کارشناسی و 38 مصوبه کارگروه اصلی به 48 پرونده رسیدگی کرده است.
 
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی تولیدی تعطیل‌شده در گذشته با جدیت در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: با ارائه بسته حمایتی مشکلات عمده این واحدها از جمله مشکلات بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و مواد اولیه مورد رسیدگی قرار گرفته و فعالیت مجدد این واحدها و قرارگرفتن در چرخه تولید بسیار امیدوار کننده است.
 
قاسمی افزایش میل به سرمایه‌گذاری را از جمله دستاوردهای دولت در سال جاری عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه در سایه تدابیر راه‌گشا و رفع موانع سرمایه‌گذاری و همچنین تحولات عرصه دیپلماسی، شاهد توجه جدی سرمایه‌گذاران به استان استراتژیک هرمزگان هستیم و بستر کار به خوبی فراهم است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت اشتغال در طرح‌های صنعتی معدنی دو برابر شده است که این روند با بهره‌برداری از چند طرح بزرگ در آینده نزدیک بیشتر نمود خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار