کد خبر: ۸۱۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 08 January 2020
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :توسعه ورزش در این استان نیازمند فرهنگ سازی و حمایت همه مسئولین است و برای تحقق این مهم در سالجاری همایش ها و دوره های آموزشی مرتبط برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :توسعه ورزش در این استان نیازمند فرهنگ سازی و حمایت همه مسئولین است و برای تحقق این مهم در سالجاری همایش ها و دوره های آموزشی مرتبط برگزار خواهد شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این مطلب در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: فرهنگ سازی و تشویق ورزشکاران ضرورتی است که در سال های گذشته به این موضوع کمتر بها داده شد اما امسال قصد داریم به طور ویژه با برگزاری دوره های مختلف آموزشی، همایش ها و تجهیز مجموعه های ورزشی، توسعه ورزش را در این استان رقم بزنیم.
علوی،ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاش جامعه ورزش استان در سال گذشته اظهار داشت: وضعیت اجتماعی و اقتصادی این استان به گونه ای است که باید با فراگیرکردن ورزش شرایط زندگی را با افزایش شادی و نشاط اجتماعی بهبود بخشید.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: تجهیز و فعالیت بیشتر خانه های ورزش روستایی نیز راهی دیگر برای ارتقای فعالیت های بدنی در استان می باشد که می بایست با برنامه ریزی و تدوین راهکارهای مناسب در این زمینه گام های موثر برداشته شود.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت مشارکت هیات های ورزشی برای پیشبرد اهداف اشاره و تصریح کرد: فعال سازی هیات ها در استان نیازمند همکاری هیات هاست و فعالیت ها تنها نباید مختص مرکز شهر باشد، در این خصوص باشگاه ها نیز نقش مؤثری دارند و تشکیل تیم ها در رشته های مختلف در این استان به توسعه ورزش کمک می کند.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در ورزش همگانی مسیر پیشرفت در ورزش قهرمانی را هموار می کند، به همین دلیل باید همواره مورد توجه قرار گیرد و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز برنامه های اصلی خود را در سال 98 بر همین مقوله تدوین کرده است.
علوی با بیان اینکه در سال جاری با مشارکت شورای شهرها برنامه های ورزشی مختلفی در شهرهای پرجمعیت برگزار می شود، تصریح کرد: هدف اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد توسعه ورزش همگانی در مناطق مختلف استان بویژه مناطق کم برخوردار و یا با تراکم جمعیتی بالاست.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سرانه ورزشی در این استان 47 صدم متر مربع می باشد و در مقایسه با سایر استانهای کشور از رشد قابل چشمگیری برخوردار بوده و امیدواریم با تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی این میزان دست کم به حد استاندارهای کشوری ارتقاء پیدا کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار