استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:حدود ۴۵ میلیارد تومان برای خسارات وارد شده به پمپاژها اختصاص داده شده است که جهاد کشاورزی استان بایست پیگیر این موضوع باشد تا مشکلات این حوزه جمع شود.
کد خبر: ۸۱۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 05 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی رفع مشکل پمپاژها را از مطالبات مهم کشاورزان مناطق سیل زده استان عنوان کرد و گفت: در پشت هر پمپاژ یکی دو هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که بایست قویاً در راستای رفع مشکل آنها اقدام کرد.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده استان با توجه به اعتبارات خوب اختصاص یافته، گفت: اگر با این شرایط نتوانیم رضایت مندی و اعتماد مردم را جلب کنیم باید گفت که عملاً کار خاصی انجام نداده‌ایم.

وی در ادامه خواستار پیگیری تمام قد مسئولان در ارتباط با مسائل و مشکلات این مناطق سیل زده استان شد و گفت: مسئولان مربوطه تنها به پرکردن اطلاعات مناطق سیل زده در سامانه‌های تعریف شده اکتفا نکنند بلکه بلند شوند و در مرکز پیگیری امورات پیش روی خود باشند.

وی افزد: بعد از حادثه سیل صدای استان را به گوش مسئولان ارشد کشور رساندیم تا ایلام در جزو ۴ استان اصلی سیل زده کشور قرار گیرد و از این رو توانستیم در این شرایط سخت مالی اعتبارات بسیار خوبی برای استان اختصاص دهیم.

وی از اختصاص ۸۴۰ میلیارد تومان در سیل فروردین ماه برای کمک به مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: اعتبارات سیل که قریب سه برابر بودجه عمرانی استان است، علاوه بر ۶۴۰ میلیارد تومانی که در مرحله اول برای استان مصوب شده بود که ۵۰ درصد آن بصورت بلاعوض و مابقی تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شد، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از ردیف ملی اضافه شد و بخشی از این اعتبارات، نقدی ابلاغ گردید./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار