معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه از سردار سلیمانی به عنوان شخصیتی کاریزماتیک یاد کرد و افزود: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، منطقه را برای خود و هم‌پیمانانش ناامن کرد.
کد خبر: ۸۱۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 04 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،محمدابراهیم الهی تبار در گفت و گو با ایسنا، از شهید سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان یک شخصیت ملی و انقلابی یاد کرد وافزود: ایشان همچنین یک شخصیت جهانی در عرصه مبارزه با استکبار و تروریسم بودند و به معنای واقعی نماد مبارزه با تروریسم در سطح جهان به شمار می رفتند.

وی افزود: این سردار بزرگ عملا یک شخصیت جهانی بود، چرا که کلام و رفتار ایشان در معادلات سیاسی جهان بسیار تاثیرگذار بود.

الهی تبار در خصوص شخصیت والای این سردار بزرگ گفت: سپهبد سلیمانی مصداق بارز این آیه شریفه "اشدا علی الکفار و رحما بینهم" بودند و این سرسختی در مقابل دشمنان و این نرمی و ملایمت در برابر مردم موجب محبوبیت بالای ایشان در جامعه شده بود.

الهی تبار افزود: ایشان به همه افراد جامعه فارغ از هر نگرش و دیدگاهی که دارند عشق می ورزید و علی رغم اینکه یکی از سیاست مدارترین نظامیان ایران چه در بعد سیاست داخلی و چه در بعد سیاست خارجی بودند، اما کمتر مشاهده شد در سیاست دخالت کنند و این ویژگی‌ها در کنار خودساختگی، فروتنی و تواضع این بزرگ مرد موجب شد تا سپهبد سلیمانی از یک فرمانده سیاسی به یک شخصیت کاریزماتیک نزد مردم ایران تبدیل شود.

وی به خباثت آمریکا در ارتکاب این جنایت اشاره کرد وافزود: تجربه به ما نشان داده که دشمنان هرچه قدر شخصیت هایی نظیر سردار سلیمانی که اینچنین در قلب مردم نفوذ دارند را از ما بگیرند، در مقابل سرمایه اجتماعی کشور و وحدت لایه‌های مختلف مردم در برابر استکبار جهانی بیشتر می‌شود و عشق و علاقه آنها به نظام و انقلابشان فزونی می‌یابد.

الهی تبار تصریح کرد: اینکه شهادت فرمانده ضد تروریسم و فرمانده ای که داعش را در منطقه به نابودی کشاند توسط کسانی انجام شد که داعیه مبارزه با تروریسم دارند به خوبی پوشالی بودن شعارهای آمریکا در بحث مبارزه با تروریسم را به دنیا نشان داد.

وی افزود: شعارهای پوشالی آمریکا در بحث مبارزه با تروریسم تنها پوششی برای اهداف شوم این رژیم و با هدف به بند کشیدن کشورهای مظلوم جهان است، همانطور که در عراق به بهانه مقابله با سلاح های شیمیایی وارد این کشور شد، اما در نهایت سلاح شیمیایی در این کشور یافت نشد.

الهی تبار تصریح کرد: این جنایت از سوی آمریکا به خوبی در نزد افکار عمومی قضاوت خواهد شد و افکار عمومی جهان به خوبی این تناقض را متوجه خواهند شد که آمریکایی که داعیه مبارزه با تروریسم را دارد، رهبرانی که مردانه مقابل تروریسم ایستاده اند را به خاک و خون می کشد و همین امر پوشالی بودن ادعاهای آمریکا را نشان می دهد.

وی افزود: آمریکا به خیال اینکه سردار سلیمانی یک شخص است این جنایت را رقم زد، اما از این مسئله غافل است که سردار سلیمانی یک جریان بود که خودشان نماد این جریان بودند و هزاران هزار سلیمانی دیگر در این کشور هستند که پرچم این سردار بزرگ را در دست بگیرند و راه این بزرگ مرد را ادامه دهند.

الهی تبار تصریح کرد: آمریکا با این اقدام خود نه تنها انزجار و نفرت از خود را بین همه ملت های آزاده جهان و بویژه ملت ایران افزایش داده، بلکه با این جنایت، منطقه را هم برای خود و هم پیمانانش ناامن کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به این اقدام جنایتکارانه آمریکا و از طرفی پیشنهاد مذاکره این کشور، گفت: سیاست "چماق و هویج" همواره در دستور کار سیاست مداران آمریکایی قرار داشته و دارد و قطعا سیاست مداران ما نیز هوشیارانه در این زمینه برخورد خواهند کرد و به دنبال این اظهارنظرها و پیام های پوشالی نمی روند و آنچه که مصلحت نظام است را با عزت و حکمت انجام خواهند داد

 

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار