رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد:
«سید هاشم صفی‌الدین» بر لزوم تشکیل هرچه سریع‌تر دولت جدید در لبنان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۰۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 30 December 2019

باید هرچه سریع‌تر دولت جدید لبنان تشکیل شود/ اکنون زمان تسویه حساب‌های سیاسی نیست

به گزارش تابناک سمنان: «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام کرد نیاز کنونی کشور سرعت بخشیدن به تشکیل کابینه جدید است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسمی در شهر «النبطیة الفوقا» در جنوب لبنان با تاکید بر لزوم تسریع در تشکیل دولت جدید گفت: لبنان در ماه‌های اخیر وارد مرحله بسیار خطرناکی شده است و ادامه این وضعیت تاثیر مستقیمی بر اقتصاد و معیشت مردم دارد.

سید هاشم صفی‌الدین افزود: تشکیل سریع کابینه جدید و شروع به کار دولت، استفاده از آخرین فرصت باقیمانده برای نجات و موفقیت در بهبود اوضاع کشور است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با انتقاد از موانعی که برخی جریان‌ها و احزاب در راه تشکیل دولت جدید به وجود می‌آوردند تاکید کرد این موانع ضربه به اقتصاد کشور و معیشت مردم است اکنون زمان اختلاف افکنی و تسویه حساب‌های سیاسی نیست بلکه مرحله‌ی مسئولیت مشترک برای نجات کشور است.

لبنان پس از کش و قوس‌های فراوان و جنجال‌های پس از استعفای سعد الحریری، اخیرا با توافق گروه‌های لبنانی توانست «حسان دیاب» را مکلف به تشکیل هرچه سریعتر دولت به منظور پایان دادن به اعتراضات اخیر و پاسخگویی به مطالبات مردمی کند.

دیاب در همان روز‌های نخست، تشکیل دولت «تکنوکرات» در شش هفته را به مردم لبنان وعده داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار