معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
پس از پیدا شدن قرص‌های مشکوک در کیک‌های خوراکی، این‌بار خبر جاسازی قرص در بسته‌های شیرخشک در بعضی کانال‌ها و شبکه‌های خبری منتشر شد، موضوعی که معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آن را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۰۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 17 December 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، دکتر علی اسدی‌پور در خصوص موضوع قرص‌های مشکوک در شیر خشک کودکان گفت: «این خبر اساسا کذب بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد».
وی در زمینه‌ی نوع قرص‌های جاسازی شده در کیک‌ها نیز بیان کرد: «قرص‌هایی که در کیک‌ها و کلوچه‌ها وجود داشتند اساسا مشکل‌ساز نیستند و براساس بررسی‌ها این قرص‌ها بیشتر استامینوفن، آنتی‌هیستامین و … بوده است».
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: «شهروندان مطمئن باشند به‌زودی عوامل این اقدام توسط نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی دستگیر خواهند شد».
وی افزود: «هم‌اکنون در فرایند تولید و توزیع این نوع مواد غذایی هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط یک عده افراد خلافکاری دست به چنین اقدام ناشایستی زده‌اند که به‌زودی دستگیر و مجازات خواهند شد».
اسدی‌پور با تاکید بر این‌که مردم به‌هیچ وجه نگران نباشند، از شهروندان خواست از مکان‌های مجاز و شناخته شده مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

وجود قرص‌های مشکوک در شیرخشک صحت ندارد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار