فرمانده قرارگاه اربعين گفت: براي ارائه خدمات مطلوب به زائرين نيازمند ايجاد فرماندهي واحد هستيم.
کد خبر: ۸۰۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 19 December 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه  به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جعفر همتی فرمانده قرارگاه اربعين در نشست ستاد اربعين استان که با محوريت بررسي طرح جامع اربعين و با حضور دکتر الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار، دکتر کهریزی مديركل دفتر فني و ساير مديران و دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد برگزار شد؛ اظهار داشت: تجربیات اربعین ارزشمند اربعین امسال نشان داد که برای انجام بهتر کارها و هماهنگی های بین دستگاهی، نیازمند ایجاد یک فرماندهی واحد برای انجام کارها هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن امر مهم انتخابات آینده و حجم کاری بالای مدیریت ارشد استان، ضرورت دارد هر چه سریعتر قرارگاه فرماندهی اربعین براي سال آينده تشکیل شود.

حاج جعفر همتي اظهار داشت: مدیر این قرارگاه باید به صورت میدانی در قصرشیرین حضور داشته باشد و هماهنگی های بین دستگاهی را به سرعت انجام دهد.

وي در ادامه گفت: در اربعین امسال حدود ۱۵۰ هزار زوار اباعبدالله الحسین از مرز خسروی عبور کردند و اگر قرار است سال آینده این تعداد به ۵۰۰ هزار نفر برسد باید امکانات زیربنایی و خدمات رفاهی و بهداشتی و اقامتی و ظرفیت پارکینگ‌ها نیز متناسب با این امر، افزایش یابد.

فرمانده قرارگاه اربعين افزود: همچنین تعداد گیت های خروجی باید از ۲۹ گیت به ۵۰ گیت افزایش یابد تا از ازدهام زیاد جمعیت و بی نظمی‌های احتمالی جلوگیری شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار