دادستان عمومی و انقلاب قم
اموال مهمی از متهم پرونده رضوان شناسایی‌شده است، هر چه شناسایی اموال متهمان بهتر انجام شود،‌ دادگاه در مرحله اجرای احکام در احقاق حق مالباختگان موفق‌تر خواهد بود. پس از تکمیل پرونده و ارسال آن برای اجرای احکام، دادگاه این متهمان به صورت علنی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲ 16 December 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام حسن غریب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد،با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب و اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه اظهار داشت: حمایت قضایی از فعالان این عرصه مورد تأکید است و در ماه‌های گذشته طرح‌های خوبی در استان اجراشده است.

وی بابیان اینکه قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دادسرای قم فعال‌شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مردم قم در حوزه آسیب‌های اجتماعی و موضوع عفاف و حجاب است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه موضوع که سیاست دستگاه قضایی حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با فعالان عرصه رسانه‌ای استان است،عنوان کرد: تعامل اصحاب رسانه با دستگاه قضایی در پیشگیری از جرم و ارتقای احساس امنیت نقش مؤثری دارد.

غریب با تأکید بر اینکه از ظرفیت‌های قانونی در برخورد با هنجارشکنان سازماندهی‌شده در قم استفاده می‌شود،بیان کرد:برخورد در حوزه فرهنگی را نیازمند کار فرهنگی است،27 دستگاه در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت دارند که باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به موضوع پروژه رضوان ادامه داد: پرونده طرح رضوان ازنظر تحقیقات تکمیل‌شده است و دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده، تلاش برای ردیابی وجوه پرداختی مردم، امکان شناسایی و توقیف اموال بیشتر از متخلفان است.

دادستان عمومی و انقلاب قم بابیان اینکه اموال مهمی از متهم پرونده رضوان شناسایی‌شده است،تصریح کرد: هر چه شناسایی اموال متهمان بهتر انجام شود،‌ دادگاه در مرحله اجرای احکام در احقاق حق مالباختگان موفق‌تر خواهد بود.

غریب بابیان اینکه یک هزار و 400 شاکی در طرح مجتمع مسکونی رضوان وجود دارد،تصریح کرد: تحقیقات این پرونده تکمیل و دادگاه متهمان این طرح به‌صورت علنی و با حضور خبرنگاران در قم برگزار می‌شود،دلیل ادامه تحقیقات در پرونده رضوان شناسایی اموال بیشتر از این متهم برای احقاق حق مالباختگان است.

وی خاطرنشان کرد: متهم پرونده مجتمع مسکونی رضوان،‌ 130 واحد این طرح را به یک هزار و 400 نفر پیش‌فروش و از هر خریدار مبالغی بین 500 تا 700 میلیون ریال و در مجموع حدود یک هزار میلیارد ریال دریافت کرده است که با پیگیری‌های قضایی و انتظامی این متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام غریب بر نقش موثر تعامل اصحاب رسانه با دستگاه قضایی در پیشگیری از جرم و ارتقای احساس امنیت، تاکید و بیان کرد: سیاست دستگاه قضایی حمایت حداکثری و برخورد حداقلی با فعالان عرصه رسانه‌ای استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار