بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶۴ طرح تولیدی و صنعتی نیمه‌کاره و آماده بهره برداری با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۹۹ درصد در شهرستان شاهرود وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 15 December 2019

نتیجه تصویری برای سازمان صمت استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان، درباره ضرورت پرداختن به مشکلات و موانع ایجاد واحدهای تولیدی به‌ویژه در شرق استان، بیان کرد: هم‌اکنون در شهرستان شاهرود ۶۴ طرح نیمه‌تمام تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی وجود دارد.

وی بابیان اینکه ۱۳ درصد از صنعت استان در شاهرود استقرار دارد، ابراز داشت: این شهرستان ۱۲ درصد سرمایه مجوز و ۱۲ درصد اشتغال استان را نیز به خود اختصاص داده است همچنین در بحث سرمایه مجوز، رتبه چهارم و در بحث اشتغال مجوز نیز رتبه سوم استان را دارد.

وی همچنین افزود: ۴۵ طرح با پیشرفت فیزیکی ۴۱ تا ۷۰ درصد و ۱۹ طرح با درصد پیشرفت ۷۱ تا ۹۹ درصد در زمره طرح‌های نیمه‌تمام شاهرود هستند که اجرای آن‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به‌زودی شاهد اتمام آن‌ها باشیم.

بهروز اسودی گفت: از بین ۲۳۸ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در این شاهرود، ۸۸ درصد از مجموع ۲۳۸ واحد تولیدی دارای پروانه در شهرستان، واحدهای کوچک، شش درصد متوسط و شش درصد نیز واحدهای بزرگ هستند که البته ۴۰ درصد اشتغال صنعتی شاهرود از همین شش درصد صنایع بزرگ تأمین می‌شود.

اسودی با اشاره به داشته‌های شاهرود درزمینهٔ تولیدی، گفت: پنج بنگاه صادرات کالا و یک پایانه صادراتی دارای مجوز در این شهرستان توانسته زیرساخت‌های خوبی را در حوزه تجارت برای شرق استان مهیا کند.

دبیر کارگروه صنایع و معادن استان سمنان گفت: ۳۴ پروانه اکتشاف، ۱۷ گواهی کشف با ذخیره قطعی ۱۳ هزار و ۷۰۸ تن و ۱۰۵ پروانه بهره‌برداری با ذخیره چهار هزار و ۵۷ میلیون تن در شاهرود صادرشده است همچنین ۳۰ نوع ماده معدنی در این شهرستان استخراج می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار