دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع پیشکسوتان جهادو شهادت استان:
من افتخار میکنم که خادم پیشکسوتانم. وقتی مقام معظم رهبری با اندیشه به فرهنگ جهادی و بسیجی شما پیشکسوتان با قدرت میفرمایند که ما به آمریکا اجازه نفوذ سیاسی و اقتصادی نمی دهیم. ما باید این فرهنگ را درست و بدون غلو به نسل های آینده کشور انتقال دهیم. باید با مردم مثل کسانی که شهید شدند متواضعانه رفتار کنیم. ما در جنگ رکورد زدیم چون نگذاشتیم یک متر از خاک کشور را از دست بدهیم و این نتایج از ساختار حکومتی و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 20 August 2015
به گزارش تابناک تبریز امیر در یابان علی شمخانی امروز در گردهمایی پیشکسوتان جهادو شهادت که در سپاه عاشورا برکزار شده بود با تاکید بر حفط جمع پیشکسوتان در ادامه تصریح کردند جمع منحصر بفردی است. ما مشابه چنین جمعی را نداریم. بنده همواره به تکا تک پیشکسوتان احساس مسئولیت میکنم و پای این ایستاده ام که اگر کسی از شما و در روال بعد از جنگ آسیب های گوناگون اجتماعی و سیاسی و اقتصادی دید نباید له شود. هنر ما به زنده نگه داشتن و بازگرداندن این افراد به جمع ماست نه له کردن و خود قهرمان شدن.

تحقیقا هم در فرمایشات امام و مقام معظم رهبری که فرمودند حفط روحیه انقلابی در زمان صلح سخت تر از زمان جنگ است ، جمع منحصر بفردی است. ما مشابه چنین جمعی را نداریم. بنده همواره به تکا تک پیشکسوتان احساس مسئولیت میکنم و پای این ایستاده ام که اگر کسی از شما و در روال بعد از جنگ آسیب های گوناگون اجتماعی و سیاسی و اقتصادی دید نباید له شود. هنر ما به زنده نگه داشتن و بازگرداندن این افراد به جمع ماست نه له کردن و خود قهرمان شدن.

امروز وقتی مملکت با دشواری مواجه میشود با فرهنگ جهادی و بسیجی این مشکل رفع میشود و این فرهنگ برای شما آشناست و بزرگترین سرمایه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه به مسائل منطقه اشاره کرده و گفتند که فتنه داعش بزرگترین خدمت را به رژیم صهیونیستی کرد. برآورد های امنیتی رژیم صهیونیستی در سال 94 را با امن ترین زمان برای اسرائیل می داند. داعشیان و تکفیری ها می خواهند که فلسطین را از مساله نخست جهان اسلام بیندازند. در سازمان هایمان باید به روی پیشکسوتان باز باشد و متواضعانه با اینها برخورد کنیم.

ایشان در ادامه با طرح سوالی در باره وظیفه امروز ما برای ثبات استقلال کشورچیست؟ ادامه دادند: باید با تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری و با ایجاد نقشه های سلبی و ایجابی با نفوذ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی آمریکا مبارزه کنیم.

وی ادامه داد که ماباید ازجنگ صحیح و بدون غلو بگوییم. باهم بشینیم و این جمع هارا ادامه دهیم و بروز باشیم. نباید پیشکسوت درگذشته بماند. پیشکسوت باید با تجارب و توان خود آینده ر ا بسازد.

ایشان گریزی به مذاکره هسته ای زدند و گفتند که امروز در گردنه سختی هستیم . بیش از 12 سال به دلیل اتهام واهی بمب هسته ای با بیشترین تحریم کشور مارا مواجه ساختند . دکترین دفاعی ما و بالاتر ازآن فتوای مقام معظم رهبری استفاده و نگهداری بمب هسته ای را حرام میدانند.ما دیدیم که جماهیر شوروی و آمریکا و اسرائیل و با داشتن بمب و زراد خانه هسته ای در جنگ ها شکست خوردند و نتوانستند پیروز شوند؛ پس رمز پیروزی؛ داشتن بمب هسته ای نیست. تصمیم بر آن شد تا این مشکل را با مذاکره حل کنیم .بروندادی داشت که امروز در شورای امنیت ملی نیز ما توافق نامه آنرا به دقت بررسی میکنیم تا با اجماع ملی مثبت این توافق منجر به انسجام بشود نگرش جناحی به سود هیچ جناحی نیست . ما گوش به فرمان رهبری هستیم. این مسیر باید به تولید انسجام تبدیل شود. ما با موفقیت از این گردنه عبور خواهیم کرد. پیشکسوتان هم باید در مسیر پیشرفت اقتصادی و سیاسی کشور انسجام خودرا حفظ و کمک کنند .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :