سرهنگ محمدحسین تقی پور:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به اینکه بسیج در ۹ عرصه خدمت به مردم فعالیت دارد، گفت: بسیج از جنس مردم است.
کد خبر: ۷۹۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ 22 November 2019

فرمانده سپاه ناحیه دامغان شامگاه جمعه طی سومین روز از هفته بسیج در آیین گردهمایی چهره‌های ماندگار بسیج دامغان به میزبانی زینبیه اعظم امامزاده قاسم (ع) این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید بسیجی این شهرستان بابیان اینکه بسیج در ۹ عرصه خدمت به مردم در کشور فعالیت دارد، ابراز داشت: بسیج در این چهار دهه عمر فعالیت خود همواره منشأ خدمات به مردم و محورمان جامعه بوده است.

بسیج در ۹ عرصه خدمت به مردم فعالیت دارد

وی بابیان اینکه همه ما بسیجی هستیم و باید بسیجی بمانیم، ابراز داشت: دشمنان نظام و ملت ایران در طی ۴۰ سال گذشته کوشیدند با تهدیدات خود مردم را از بسیج دور کنند ولی مردم ارتباط و حضور خود را با این نهاد بیش از گذشته تقویت کردند

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه نقش بسیج و بسیجیان در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: امروز این نهاد مقدس و برآمده از دل مردم در فعالیت‌های عمرانی حضوری فعال دارد و این حرکت از افتخارات بسیج به شمار می‌رود.

تقی پور بابیان اینکه همه ما بسیجی هستیم و باید بسیجی بمانیم، ابراز داشت: دشمنان نظام و ملت ایران در طی ۴۰ سال گذشته کوشیدند با تهدیدات خود مردم را از بسیج دور کنند ولی مردم ارتباط و حضور خود را با این نهاد بیش از گذشته تقویت کردند.

وی همچنین بابیان اینکه بسیج امروز به یک الگوی جهانی تبدیل شده و دشمنان از نام آن هراس و وحشت دارند، تصریح کرد: علت این هراس ازاینجا ناشی می‌شود که هر بار توطئه‌های آن‌ها با بصیرت این نیروی مردمی خنثی‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار