فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری باند سارقان مسلح منطقه خانی آباد تهران معروف به « علی ساندویچی» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 20 August 2015
به گزارش تابناک ، به نقل از روابط عمومی انتظامی مازندران، سرهنگ احسان الله کشاورزی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی نیابتی قضایی از مرجع قضایی ناحیه ۳۴ تهران مبنی بر مخفی شدن اعضای یک باند سرقت مسلحانه در منطقه خانی آباد اقدامات پلیسی رابرای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: ماموران با بکارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سرکرده این باند به نام «عباس – گ» معروف به علی ساندویچی و سه نفر از همدستان وی به نام های مهرداد -س، داوود - گ و مهرداد- ع شدند.
سرهنگ کشاورزی همچنین خاطرنشان کرد: پس از محاصره مخفیگاه این افراد توسط پلیس در اقددامی ضربتی سرکرده این گروه و سایر همدستان وی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی عباس آباد افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، در بازرسی از محل اختفای این باند سرقت تعداد کارد کمری، اسپری بیهوش کننده و اقلام سرقتی نظیر ساعت مچی، تلفن همراه، گردنبند و ... کشف و ضبط شد.
وی در خاتمه اظهار داشت، متهمان پس از بازجویی های اولیه و اعتراف به شرارت و سرقت های مسلحانه در تهران، برای ادامه مراحل قضایی به تهران منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار