سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به کودکان و غیرنظامیان در عملیات نظامی اخیر این رژیم به نوار غزه جنایت جنگی تمام عیار بود.
کد خبر: ۷۹۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 16 November 2019

جهاد اسلامی: نهاد‌های بین المللی باید سران رژیم صهیونیستی را به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه کنند

به گزارش تابناک سمنان به نقل از آناتولی، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به کودکان و غیرنظامیان در عملیات نظامی اخیر این رژیم به نوار غزه جنایت جنگی تمام عیار بود. نهاد‌های بین المللی باید جنایات رژیم اشغالگر را افشا کرده و سران این رژیم کودک کش را به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه کنند.

سخنگوی جهاد اسلامی اعلام کرد: «از سحرگاه روز سه شنبه تا سحرگاه روز پنجشنبه ارتش اسرائیل یک عملیات نظامی علیه غزه به راه انداخت که با ترور بهاء ابوالعطاء فرمانده ارشد گروهان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و همسرش آغاز شد.»

البریم گفت: «نهاد‌های حقوقی و انسانی و همچنین سازمان ملل باید جنایات رژیم اشغالگر را افشا کنند و برای محاکمه سران و افسران ارتش این رژیم به عنوان جنایتکاران جنگی اقدام کنند.»

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد رژیم اشغالگر اسرائیل با قتل عام کودکان و خانواده‌های فلسطینی همچون قتل عام همه اعضای خانواده السوارکه (ابوملحوس) بار دیگر در برابر جهانیان رسوا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار