همزمان با دهه کرامت:
کاروانی متشکل از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) که به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) به قم آمده‌اند، با حضور در سایت هسته‌ای فردو، پرچم حرم امام رضا(ع) را در این مکان برافراشتند.
کد خبر: ۷۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 20 August 2015
به گزارش تابناک قم، خادمان حرم امام رضا(ع) ظهر امروز ضمن اجرای مراسم خطبه‌خوانی، پرچم بارگاه امام رضا(ع) را در سایت اتمی فردو برافراشتند و در ادامه از نزدیک با دستاوردهای اتمی دانشمندان ایرانی آشنا شدند.

در این بازدید صمیمی که اصغر زارعان معاون سازمان انرژی اتمی کشور نیز حضور داشت، خادمان حرم امام رضا(ع) از بخش‌های مختلف سایت اتمی فردو بازدید کردند.

معاون سازمان انرژی اتمی کشور در این مراسم با بیان اینکه سایت فردو نماد مقاومت و صبر ملت ایران است، گفت: با فناوری هسته ای، جوانان غیرتمند این مرز و بوم توانستند اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را در جهان افزایش دهند.

اصغر زارعان افزود: ما در جلسه ای که با دکتر صالحی خدمت آیت الله واعظ طبسی بودیم، از ایشان خواستیم که خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) به سایت های هسته ای کشور اعزام شوند که خوشبختانه این امر امروز اتفاق افتاد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم این نماد و نمادهای مشابه را حفظ کنیم و با توسل به ائمه اطهار(ع) راهمان را بیش از پیش ادامه دهیم.

مسوول گروه خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) نیز در این مراسم گفت: دشمنان تلاش زیادی داشتند که این مجموعه باعظمت هسته ای را از بین ببرند که نتوانستند به این هدف خود برسند.

محمد فائزی خطاب به کارشناسان سایت فردو، افزود: رهبر معظم انقلاب ضمن تشکر از زحمات شما فرمودند شما کاری کردید که شیطان بزرگ نتوانست این مجموعه عظیم را از بین ببرد.

وی گفت: شما دل امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری را شاد کردید و مطمئنا دعای خیر ائمه اطهار(ع) مشمول حال شما جوانان غیرتمند و فعال در صنعت هسته ای است.

وی تصریح کرد: از امروز با قرار گرفتن پرچم رضوی در سایت هسته ای، این مجموعه به نام فردوی رضوی نامیده می شود.

فائزی افزود: پرچم رضوی منقش به کلمه توحید است و امروز قرارگرفتن این پرچم در این مکان به این معنا است که سایت هسته ای فردو که نماد اقتدار ایران اسلامی می باشد، در حصن حصین امام رئوف قرار گرفته است.

گفتنی است، جمعی از خادمان حرم امام رضا(ع) در کاروانی به نام سفیران آفتاب روز یکشنبه همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(ع) وارد شهر قم شدند و در مراسم ویژه آغاز جشن‌های دهه کرامت حضور یافتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار