مدیر آموزش‌وپرورش دامغان خبر داد:
مدیر آموزش‌وپرورش دامغان از اختصاص ۷۰ میلیون تومان اعتبار به پژوهش‌سرای دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبار برای خرید تجهیزات هزینه شد.
کد خبر: ۷۹۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 02 November 2019

 

اختصاص ۷۰ میلیون تومان به پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دامغان

به گزارش تابناک سمنان: حسن کاتبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پژوهش سرای دانش‌آموزی دامغان جزو پژوهش سراهای برتر استان سمنان است، اظهار داشت: ۷۰ میلیون تومان اعتبار به این مرکز اختصاص یافت که در حوزه خرید تجهیزات پژوهشی هزینه شد.

وی بابیان اینکه توجه به استانداردسازی و تجهیز پژوهش سراها در دستور کار است، افزود: به‌روزرسانی و خریداری امکانات پژوهشی نقش مؤثری در انجام کارهای علمی و پژوهشی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

تقویت فعالیت پژوهشی دانش‌آموزان

مدیر آموزش‌وپرورش دامغان با تاکید بر ضرورت ترویج روحیه پرسشگری و برنامه‌ریزی در قشر دانش‌آموز بیان کرد: این طرح باهدف پرورش و بروز خلاقیت و استعدادهای دانش‌آموزان به‌عنوان یک نیاز اساسی در مدارس برنامه‌ریزی‌شده است.

کاتبی در ادامه با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در انجام کارهای تحقیقی فعالیت پویایی داشته باشند و از ظرفیت پژوهش سراها به بهترین نحو استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۴ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷ آموزشگاه تحصیلی دامغان و با یک هزار و ۳۰۰ معلم، دبیر و کادر آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار