حبیب‌الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه دانش آموزان باید با تهدیدات زیستی و پدافند غیرعامل آشنا شوند، گفت: این رزمایش‌ها از حالت نمادین باید به بعد عملیاتی تبدیل شود.
کد خبر: ۷۹۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 30 October 2019

معاون استاندار سمنان امروز صبح در رزمایش پدافند غیرعامل سایبری به میزبانی دبیرستان فامیلی سمنان ضمن بیان اینکه باید روزنه‌ها را در تهدیدات سایبری شناسایی و راهکارها را خلق کرد، ابراز داشت: برای رسیدن به این مهم می‌طلبد تا نسل آینده‌ساز کشور بادانش سایبری آشنا شده و مخاطرات احتمالی را در این زمینه بشناسند.

لزوم آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل/ رزمایش‎ها نمادین نباشد

خجسته پور ضمن بیان اینکه از زمان خلقت انسان و در طول تاریخ انسان همواره در معرض خطرها و تهدیدات بوده است، افزود: در صدر اسلام هرگاه تدابیر و الزامات پیش‌بینی‌شده از سوی نبی مکرم اسلام رعایت شد، نتیجه آن پیروزی بود و در غیر آن شکست پدید آمد.

وی ضمن بیان اینکه پدافند غیرعامل به معنای انتخاب راه‌های جانشین برای ادامه خدمات است، افزود: امیدواریم دانش آموزان با تسلط بر علوم روز و درک اهداف پدافند غیرعامل از این کشور و سرزمین دفاع کنند و این رزمایش‌ها باید موجبات حساس کردن تمام جامعه را فراهم کند که مردم بدانند تجهیزات و فناوری‌ها هم تهدید است و هم فرصت، لذا باید مراقبت بیشتری در این عرصه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار