احمد همتی:
به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه نتیجه رفتار عده‌ای محدود منجر به چندقطبی شدن و کاهش اعتماد عمومی شده است،گفت: اعتماد عمومی لازمه تحقق اهداف پدافند غیرعامل است.
کد خبر: ۷۹۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 30 October 2019

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس امروز صبح در رزمایش پدافند غیرعامل سایبری به میزبانی دبیرستان فامیلی سمنان ضمن بیان اینکه اعتماد عمومی به‌عنوان یک محور اساسی در پیشبرد برنامه‌های پدافند غیرعامل محسوب می‌شود، ابراز داشت: نتیجه رفتار عده محدودی در سطح کشور منجر به چندقطبی شدن و کاهش اعتماد عمومی شده است.

نتیجه رفتار عده‌ای محدود منجر به کاهش اعتماد عمومی شده است

احمد همتی ضمن بیان اینکه در جهان قرن بیست و یکم، علم و ایمان تعیین‌کننده سرنوشت انسان‌ها است، افزود: اگر نگاهی به تمام دنیا داشته باشیم درخواهیم یافت که کشورهای توسعه‌یافته نیز با تأکید بر این دو عامل به موفقیت رسیدند هرچند که تعبیر ما و آن‌ها از ایمان مجزا است. ‌

وی ضمن بیان اینکه دشمنان به شکل موذیانه‌ای همان فرمول ارائه‌شده در شکست و نابودی اتحاد جماهیر شوروی را می‌خواهند در ایران و کشورهای منطقه اجرایی کنند، ابراز داشت: آن‌ها می‌خواهند تا دین را در مقابل فرهنگ و تمدن قرار دهند، درحالی‌که هیچ‌گاه دین نگاه مقابل و در تضاد بافرهنگ و تمدن نیست و لذا باید مراقب ترفندهای دشمن بود.

همتی ضمن بیان اینکه برخورد قهری و غیرفرهنگی با برخی مسائل فرهنگی و موردتوجه مردم، موجب ایجاد تفرقه و چندگانگی در کشور و سوءاستفاده دشمنان می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که تبادل افکار و تعامل در کشور به‌راحتی انجام شود و باید تمام توانایی‌ها، گفتارها و رفتارهای ما علمی و استاندارد باشد. ‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار