کد خبر: ۷۹۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 24 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ سید رضا علوی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: یک قطعه زمین سه هزار متری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال که به صورت غیرقانونی در تصرف یک فرد قرار گرفته بود، رفع تخلف و از تصرف غیرقانونی خارج شد.

او با اشاره به اینکه این اقدام پس از دستور قضایی اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دامغان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: این اراضی پس از اجرای مراحل قانونی، رفع تصرف و بعد از انجام عملیات احیا به مجموعه اراضی ملی اضافه شد. 

علوی ادامه داد: فردی سالمند به صورت غیرقانونی اقدام به محصور کردن این زمین کرده بود و در عملیات مشترک پلیس و ماموران مسکن و شهرسازی دامغان، زمین واقع در سندیکای شهر دامغان به اراضی ملی بازگشت. 

او اضافه کرد: اراضی ملی از سرمایه‌های ارزشمند کشور است که به همین جهت باید با بهره گیری مناسب از قانون، به صورت جدی از این سرمایه‌ها محفاظت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: پلیس در مقابل هرگونه سوء استفاده مالی و اقتصادی به خصوص سرمایه‌های ملی و عمومی با اقتدار خواهد ایستاد.

سال گذشته ۱۳ فقره رفع تصرف در شهرستان دامغان از محل اجرای تبصره یک ماده ۵۵قانون اساسی صورت گرفت که در این راستا ۵۱ هزار و ۹۹۴ مترمربع از اراضی رفع تصرف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار