مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان وعده داد: همه پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این استان تا پایان سال فعال شوند.
کد خبر: ۷۹۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 21 October 2019

ورزش سمنان

به گزارش تابناک سمنان : مجتبی جانعلی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه پروژه‌هایی که بخشی از عملیات اجرایی آنها انجام شده بود و به دلیل مشکلات اعتباری تعطیل شده بودند مجددا فعال می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص سرنوشت برخی پروژه‌های کلنگ‌زنی شده در گذشته که عملیات اجرایی آنها آغاز نشده افزود: باتوجه به تعدد پروژه‌ها، سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که فعلا به سراغ پروژه‌های جدید که هیچگونه پیشرفت فیزیکی ندارند، نرود لذا در گام نخست آن دسته از پروژه‌ها که عملیات اجرایی آنها در گذشته آغاز و به دلایلی متوقف شده فعال‌سازی و تکمیل می‌شوند.

وی ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش از پیش‌بینی بیش از 300 عنوان برنامه ورزشی در این هفته خبر داد و گفت: افتتاح و بهره‌برداری از 30 خانه ورزش روستایی، برگزاری چندین همایش ورزشی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، مسابقات فرهنگی و...از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تلاش برای کمک به شکل‌گیری ورزش پایه و کشف استعدادها در این حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند رشته که استان سمنان در آن پتانسیل خوبی دارد برنامه‌هایی برای شناسایی و کشف استعدادها آغاز شده است ضمن اینکه امسال اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.

وی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش خبر داد و اضافه کرد: آمادگی داریم هم در بحث حمایت مالی و فنی و هم در برپایی اردوها و ایجاد زیرساخت‌ها به این بخش مهم کمک بیشتری کنیم.

ورزش و جوانان در انتخابات هیات‌ها دخالت نمی‌کند

جانعلی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص پیشرفت‌های ورزش بانوان استان در یکی دو سال اخیر و لزوم تغییراتی در تخصیص اعتبارات به این بخش متناسب با دستاوردهای زنان استان گفت: باتوجه به مدال‌آوری بانوان استان از مسابقات ملی و بین‌المللی امسال میزان اعتبارات تخصیصی به ورزش بانوان استان تغییرات جدی داشته و شاهد افزایش اعتبارات به این حوزه بودیم. ضمن اینکه علاوه بر این اعتبارات از طریق هیات‌های ورزشی نیز اعتباراتی به ورزش بانوان در استان تزریق شده که امید می‌رود به روند رو به رشد ورزش بانوان در استان شتاب بیشتری دهد.

وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با وعده خرید امتیاز یک تیم دسته دومی فوتبال و جذب سرمایه‌گذارا بخش خصوصی اظهار کرد: در این راستا رایزنی‌هایی صورت گرفته اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است ضمن اینکه با یک اسپانسر مالی در تهران مذاکراتی داشتیم و خوشبختانه استاندار سمنان نیز شخصا همکاری و همراهی خوبی در این بخش داشتند البته هنوز موفق به جذب این اسپانسر نشدیم اما تلاش ما بر این است که با جذب اسپانسر مالی به توسعه فوتبال در استان به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین ورزش‌ها کمک کنیم.

جانعلی با رد هرگونه دخالت این اداره کل و معاونین وی در انتخابات هیات‌های ورزشی گفت: تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان در همه هیات‌ها بر این بوده که بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات کاملا رقابتی و عادلانه را فراهم کند.

وی با اذعان به اینکه هیچکدام از معاونین اداره کل دخالتی در انتخابات نداشتند افزود: براساس قوانین اجازه دخالت در انتخابات را به هیچکس و از جمله معاونین و مدیران اداره کل نخواهیم داد و چنانچه موردی هم باشد به شدت با آن برخورد خواهد شد.

آخرین وضعیت پرونده اختلاس در اداره کل ورزش استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با دستگیری دو نفر از کارکنان این اداره کل و سرنوشت پرونده اختلاس سال گذشته و همچنین نقش احتمالی مدیرکل و معاون پیشین این اداره کل گفت: این پرونده هنوز مراحل قضایی خود را طی نکرده و پرونده در جریان است.

وی ادامه داد: هنوز این پرونده به نتیچه قطعی نرسیده که بتوانیم نتایجش را اعلام کنیم بدیهی است در صورتی که پرونده به نتیجه برسد نتایج آن از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

جانعلی با اشاره به تلاش این اداره کل برای حمایت از ورزشکاران مدال‌آور استان گفت: جدا از حمایت‌های فنی این اداره کل از آن دسته از قهرمانان استان که برای تداوم درخشش در مسابقات بین‌المللی نیازمند حمایت باشند، حمایت و پشتیبانی مالی خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در استان گفت: استان سمنان در حوزه ورزش همگانی به یک تحرک نیاز داشت که به نظر می‌رسد با نمایشگاه موفق و بزرگی که امسال در ارتباط با معرفی ورزش‌های مختلف برگزار شد این تحرک در استان ایجاد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار